Kampaň na tmavý ležák B:DARK získala Grand Prix ADC Creative Awards 2015

24.03.2015 13:21

V Praze byly 19. března vyhlášeny výsledky 23. ročníku soutěže Art Directors Club Creative Awards 2015, dříve známé pod názvem Louskáček.

Kampaň na tmavý ležák B:DARK získala Grand Prix ADC Creative Awards 2015
Foto: red
Popisek: Budějovický Budvar

Porota ocenila řadu komunikačních aktivit Budějovického Budvaru realizovaných v loňském roce, které vytvořila reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Hlavní cenu – Grand Prix – získala kampaň na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK. Grand Prix se přitom uděluje nepravidelně pouze mimořádným reklamním počinům (od roku 2005 byla udělena pouze 5x). Budějovický Budvar, n. p. byl navíc vyhlášen i „Klientem roku“, tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu. Ocenění „Klient roku“ získal Budějovický Budvar již potřetí během posledních šesti let.

„Kampaní na B:DARK chceme připomenout trhu, že tento skvělý produkt stále vyrábíme. A zvolili jsme úmyslně formu, která není v pivní reklamě běžná, ukazovala, že pivo není jen nápojem pro radostné chvíle s přáteli, ale že může být dobrým společníkem i pro chvíle, kdy si zažíváme drobné každodenní chmury. A to samozřejmě s jistou dávkou humoru. To, spolu s dobrým řemeslným zpracováním, zaujalo většinu porotců,“ říká Aleš Eder, brand manager značky Budweiser Budvar z Budějovického Budvaru.

Cílem kampaně B:DARK byl přesný opak toho, o co se snaží všechny obvyklé a „šťastné“ pivní reklamy. Ukázala, že je v pořádku nemít svůj den. Skládala se z televizního spotu, internetové části, kde lidé dostali šanci ventilovat své chmury, a z reklamních materiálů umístěných přímo v barech a restauracích. Součástí kampaně bylo například i pořádání „Unhappy Hour“ s jedním pivem za cenu dvou, nebo rozdávání kapesníčků k utírání slz mezi hosty. Ústřední spot B:DARK si můžete prohlédnout na odkazu zde.

Porota Art Directors Club Creative Awards 2015 ocenila i další reklamní a komunikační aktivity Budějovického Budvaru realizované v roce 2014 agenturou Kaspen/Jung von Matt:

- zlato pro spot B:DARK v kategorii „Film - TV/ Cinema“
- zlato pro spot B:Dark v kategorii „Craft“
- zlato pro kampaň B:DARK v kategorii „Campaign“
- bronz pro sochu „Rytíře“ z kampaně „NE“ v životní velikosti, která je umístěna ve vestibulu Návštěvnického centra Budějovického Budvaru v kategorii „Design“

Historický přehled ocenění komunikačních aktivit Budějovického Budvaru

2001 – kampaň značky Budweiser Budvar "Jdeme na pivo" získal zlatou EFFII 2001 (soutěž o nejefektivnější reklamní kampaň v České republice)
2004 – značka Budweiser Budvar byla britskou organizací nezávislých odborníků Superbrands zařazena mezi "módní" značky ve Velké Británii a získala titul „CoolBrands leader“
2004 – soubor reklamních předmětů značky Budweiser Budvar získal nejvyšší evropské ocenění za kreativitu a technické provedení Popai Europe Awards 2004
2005 – značka Budweiser Budvar byla zařazena do prestižního seznamu nejvýznamnějších značek České republiky - Superbrands
2006 – značka Budweiser Budvar byla britskou organizací nezávislých odborníků Superbrands jako jediná česká značka zařazena do prestižního britského seznamu „CoolBrands“
2007 – značka Budweiser Budvar byla zařazena do prestižního seznamu nejvýznamnějších značek České republiky - Superbrands
2007 – reklamní kampaň značky Pardál „Jeden z nás“ získala stříbrnou EFFII 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (soutěž o nejefektivnější reklamní kampaň v České republice)
2007 – kampaň značky Pardál „Jeden z nás“ – získal titul „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií)
2009 – televizní spot značky Pardál získal stříbrnou medaili na mezinárodním festivalu reklamy a marketingu „Red Apple 2009“ v Moskvě
2009 – televizní spot značky Pardál získal „Stříbrný bubínek“ na reklamním festivalu v Golden Drum Portoroži
2009 – Budějovický Budvar, n. p. byl v rámci soutěže Louskáček vyhlášen „Klientem roku“, tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu
2009 – televizní spot značky Pardál získal Grand Prix v soutěži Louskáček - cenu udělovanou vůbec nejlepší přihlášené reklamě
2009 – televizní spot značky Pardál získal zlatý Louskáček v kategorii „Televizní reklama“
2009 – reklamní kampaň značky Pardál získala zlatý Louskáček v kategorii „Kampaň“
2011 – kampaň značky Budweiser Budvar „Drevny Kocur“ vyhlásil časopis Marketing & Media Polska nejlepší kampaní v sociálních médiích v Polsku
2012 - reklamní kampaň „Vítězná výzva“ na značku Budweiser Budvar v kategorii „On line“ získala zlatý Louskáček
2012 - kampaň „Vítězná výzva“ na značku Budweiser Budvar získala stříbrný Louskáček v kategorii „Kampaň“
2012 - reklama na nealkoholické pivo Budweiser Budvar získala stříbrný Louskáček v kategorii „Print“
2012 - reklama na nealkoholické pivo Budweiser Budvar získala bronzový Louskáček v kategorii „Outdoor“
2012 - etikety na značku Pardál pak získaly bronzový Louskáček v kategorii „Direct marketing“
2012 - etikety na značku Pardál pak získaly bronzový Louskáček v kategorii „Media“
2012 - Budějovický Budvar byl vyhlášen „Klientem roku“ v soutěži Louskáček, tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu
2013 – kampaň „NE“ na značku Budweiser Budvar získala Grand Prix v soutěži Louskáček
2013 – kampaň „NE“ na značku Budweiser Budvar získala zlatý Louskáček v kategorii „Campaign“
2013 – kampaň „Pardálova škola ladění“ získala zlatý Louskáček v kategorii „Campaing“
2013 – televizní spot s Janem Třískou z kampaně „NE“ pro značku Budweiser Budvar získal zlatý Louskáček v kategorii „TV – Cinema“
2013 – vyhledávací nástroj na nealkoholické pivo Budweiser Budvar získal bronzový Louskáček v kategorii „Media“
2013 – kampaň „Pardálova škola ladění“ získala stříbrný Louskáček v kategorii „On-line Campaign“
2014 - reklamní spot na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK získal zlato v prestižní kategorii Film na reklamním festivalu Golden Drum v Portoroži
2015 – Grand Prix za kampaň na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček)
2015 - Budějovický Budvar byl vyhlášen „Klientem roku“ v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček), tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu
2015 - „smutný spot“ na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK získal zlato v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček) v kategorii „Film - TV/ Cinema“
2015 - „smutný spot“ na tmavý ležák Budweiser Budvar B:Dark získal zlato v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček) v kategorii „Craft“
2015 - kampaň na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK získala zlato v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček) v kategorii „Campaign“ 
2015 - socha „Rytíře“ z kampaně „NE“ v životní velikosti, která je umístěna ve vestibulu Návštěvnického centra Budějovického Budvaru získala bronz v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček) v kategorii „Design“

O soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015

Soutěž, dříve známá jako Louskáček, je prestižní soutěž o nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur AKA. Art Directors Club Creative Awards 2015 je součástí soutěže The ADC*E Awards – Best of European Design and Advertising. Vítězné práce tak automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Barceloně. Více informací najdete na http://www.adc-czech.cz

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Změna dodavatele? ERÚ upozorňuje na rizika, spojená s podepisováním plných mocí

16:08 Změna dodavatele? ERÚ upozorňuje na rizika, spojená s podepisováním plných mocí

Stále více spotřebitelů mění dodavatele energií. Řada z nich se přitom o proces přechodu mezi obchod…