Kampaně Budějovického Budvaru získaly 9 medailí v prestižní soutěži Art Directors Club Creative Awards 2017

18.04.2017 12:14

V Praze byly 6. dubna vyhlášeny výsledky 25. ročníku soutěže Art Directors Club Creative Awards 2017, dříve známé pod názvem Louskáček.

Kampaně Budějovického Budvaru získaly 9 medailí v prestižní soutěži Art Directors Club Creative Awards 2017
Foto: red
Popisek: Budějovický Budvar

Mezinárodní porota letos udělila celkem 60 cen za práce realizované v loňském roce. Z nich celkem devět ocenění získaly komunikační aktivity Budějovického Budvaru. Díky tomu se Budějovický Budvar stal nejúspěšnějším zadavatelem aktuálního ročníku. Budějovický Budvar je v této soutěži nejúspěšnějším zadavatelem i dlouhodobě: od roku 2003 má na kontě 42 medailí.

„Velmi si tohoto ocenění vážíme. Je to pro nás další odměna za léta systematické práce společného týmu marketingu, obchodu a agentury Kaspen/Jung von Matt a také důkaz, že nás i naše okolí značky Budweiser Budvar a Pardál stále inspirují a oslovují. Když vás veřejně pochválí nejlepší odborníci z oboru včetně zahraničních kapacit, cítíte na pár vteřin ohromnou radost a hned po tom tíhu závazku do budoucna – udržet laťku a neztrácet z dohledu cíl. Čeká nás spousta práce – jako každý jiný den. Srdečně blahopřejeme k letošnímu suverénnímu vítězství našemu dlouholetému partnerovi Kaspenu, který se krom dalších velkých jmen dlouhodobě významně podílí i na úspěchu našich značek, za což mu patří náš dík,“ říká Mgr. Jana Kubištová, MBA, vedoucí oddělení marketingu z Budějovického Budvaru.

Značka Budweiser Budvar letos dostala dvě zlaté, dvě stříbrné a dvě bronzové sošky, většinou v souvislosti s velmi dobře známým televizím spotem „Tři pokušení“ (vidět ho můžete ZDE):

  • zlato - kategorie Craft - Film (filmařské provedení) - spot “Tři pokušení”
  • zlato - kategorie Sound Design - spot “Tři pokušení”
  • stříbro - kategorie TV/cinema - spot “Tři pokušení”
  • stříbro - kategorie Branded Content (digitální značkový obsah) - kampaň pro podporu rugby „Porážka, na kterou se nedá netěšit“
  • bronz - kategorie Print - kampaň pro podporu rugby „Porážka, na kterou se nedá netěšit“
  • bronz - kategorie Integrovaná kampaň - kampaň značky Budweiser Budvar 2016

Velmi úspěšná byla i internetová kampaň značku Pardál nazvaná „Světový den žen žijících na venkově“, která získala tři ocenění:

  • zlato - kategorie Design - kampaň „Světový den žen žijících na venkově“
  • stříbro - kategorie Outdoor - kampaň „Světový den žen žijících na venkově“
  • stříbro - kategorie Ilustrace - kampaň „Světový den žen žijících na venkově“

Průběh této kampaně můžete vidět ve třech videích, která si můžete prohlédnout na následujících odkazech: 1. díl, 2. díl, 3. díl.

Všechny práce pro obě značky vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt.

O soutěži Art Directors Club Creative Awards

Soutěž, dříve známá jako Louskáček, je prestižní soutěž o nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur AKA. Art Directors Club Creative Awards je součástí soutěže The ADC*E Awards – Best of European Design and Advertising. Vítězné práce automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Barceloně.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Ministerstvo kultury se ohrazuje vůči nepravdivým informacím, zveřejněným v deníku Právo

22:37 Ministerstvo kultury se ohrazuje vůči nepravdivým informacím, zveřejněným v deníku Právo

Vyjádření ministerstva kultury k článku v deníku Právo