Firmu prý například poškozuje rozhodnutí ministerstva dopravy zadat zakázku na administraci výběrového řízení společnosti Veřejné zakázky bez řádné soutěže a s tím související předpoklady médií, ale i některých politiků, že bude automaticky preferovat Kapsch, když už ho jednou vybral. Do nového tendru na poskytovatele služby po roce 2016, kdy skončí nynější smlouva, se přesto Kapsch hlásit bude.
Administrátor, který má pro ministerstvo připravit základní legislativní rámec pro budoucí tendr, není přitom podle Feixe zdaleka tak významný, jako samotný projektový manažer, který bude nastavovat samotnou koncepci mýtného po roce 2016. Přesto rozhodnutí ministerstva vzbuzuje rozpaky zejména proto, že jde vůbec o první krok v novém obřím tendru, dodal.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



