Komerční banka rozšířila pravomoci svého ombudsmana

21. 8. 2012 21:27

S účinností od 1. 8. 2012 rozšířila Komerční banka pravomoci ombudsmana, který řeší sporné situace mezi vybranými společnostmi Skupiny KB a jejich klienty. Pomoci ombudsmana mohou nově využít také klienti Factoringu KB a SG Equipment Finance Czech Republic.

Komerční banka rozšířila pravomoci svého ombudsmana
Foto: Archiv
Popisek: Komerční banka - logo
reklama

Kromě klientů Komerční banky se mohou na ombudsmana obrátit také klienti dalších šesti společností Skupiny KB: Komerční pojišťovny, Modré pyramidy stavební spořitelny, Penzijního fondu Komerční banky, společnosti ESSOX a nově společností Factoring KB a SG Equipment Finance Czech Republic.

„Komerční banka zavedla institut ombudsmana v roce 2004 a s jeho pomocí řeší smírnou cestou nejrůznější sporné situace. Jsem proto velmi ráda, že dochází k rozšíření působnosti na další společnosti Skupiny KB,“ uvedla Darina Sontag, manažerka Kvality a inovace.

Ombudsman Komerční banky, JUDr. Joseph Franciscus Vedlich, LLM je ve funkci ombudsmana KB od prosince 2009. Za dobu svého působení již vyřešil desítky případů. Posláním ombudsmana je řešit spory s klienty smírnou cestou tak, aby byla výsledná řešení maximálně vstřícná a odpovídala očekávání klientů.

Funkce ombudsmana je součástí skupiny ombudsmanů Société Générale, v jejímž čele stojí paní Christiane Scrivener, se kterou český ombudsman úzce spolupracuje.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Inovuje méně než polovina podniků

22:11 Český statistický úřad: Inovuje méně než polovina podniků

V období 2016–2018 inovovalo v Česku své produkty nebo podnikové procesy 47 % podniků, ve skupině ve…