Od 15. 12. 2017 do 3. 1. 2018 bude dočasně pozastaven provoz e-shopu a možnost přihlašování se ke kvalifikačním zkouškám. Objednávky provedené do 15. 12. 2017, musí být uhrazeny nejpozději do 5 dnů od data objednání, jinak budou stornovány.
V souladu s usnesením loňské Valné hromady je realizován projekt na pořízení nového informačního systému. Naší snahou je mít funkční, moderní a spolehlivý systém s propojením na účetnictví a webové stránky. S jeho spuštěním počítáme od počátku roku 2018. Jsme přesvědčeni, že to umožní další rozvoj Komory do budoucnosti. S náběhem nového systému bohužel souvisí i určitá omezení, proto si Vás dovolujeme požádat o trpělivost a případně i následnou zpětnou vazbu, která nám pomůže systém, včetně všech interakcí, správně nastavit. Na druhé straně jde především o změny interního charakteru kanceláře Komory, které se daňových poradců ve smyslu používání například webových stránek významně nedotknou.
Děkujeme za pochopení!
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva