Kontaktní centrum Allianz má nové číslo a volající s ním ušetří

12.05.2014 14:30 | Zprávy

„Dobrý den, vítejte v Allianz,“ uslyší z úst herce a dabéra Martina Zahálky každý, kdo se dovolá do Kontaktního centra Allianz. Každoročně je to, nebo spíš bylo téměř půl milionu volajících, kteří vytáčeli hned několik různých telefonních čísel podle toho, zda v nouzi potřebovali asistenční službu, chtěli nahlásit pojistnou událost, nebo potřebovali zjistit stav účtu svého penzijního připojištění. Dnes jim stačí pamatovat si pouze jediné telefonní číslo – 241 170 000.

Kontaktní centrum Allianz má nové číslo a volající s ním ušetří
Foto: Allianz
Popisek: Allianz

„Sjednotili jsme kontakty na naše call centrum pod jedno telefonní číslo 241 170 000, které nově zastřešuje prodej, péči, likvidaci pojistných událostí i asistenční službu. Volání na toto číslo se účtuje jako volání do pevné sítě a při volání z mobilních telefonů je často zahrnuto v rámci tzv. volných minut nebo je dokonce úplně zdarma v nedávno představených neomezených tarifech. Tímto krokem zjednodušujeme komunikaci s našimi klienty a zároveň jsme vyslyšeli jejich podněty ohledně ceny volání,“ říká Aleš Jelínek, ředitel Centra služeb zákazníkům Allianz.

Nové telefonní číslo, které najdou potenciální volající na hlavní stránce internetových stránek Allianz, je společným telefonním číslem pro všechny typy požadavků. Zbývá jen dodat, že původní čísla kontaktního centra zůstanou aktivní minimálně do konce letošního roku, než si klienti zvyknou na číslo nové a než dojde k postupné úpravě všech kontaktů v tiskopisech a dalších materiálech. Podobně jako jednotné telefonní číslo jsme nedávno představili nový e-mail – info@allianz.cz

Operátoři Allianz komunikují na sjednocené lince převážně v češtině, ale v případě potřeby umí klientovi poradit i v angličtině. Během posledních několika let se také významně rozšířila škála činností, kterou kontaktní centrum vyřizuje. Bez osobní návštěvy je tak možné nahlásit škodu, zeptat se, jak to vypadá s jejím řešením, zjistit informace o smlouvě a platbách…

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Eva Decroix, MBA byl položen dotaz

Soudnictví

Podle vás si soudnictví udržuje vysokou úroveň efektivity. Podle vás je tedy efektivní řešení soudních kauz a sporů fakt, že se vlečou mnohdy i desítky let? A obzvlášť zajímavé je, jak dlouho pak trvá rozhodování soudů v případě politických kauz. Co třeba taková kauza dozimetr? Vždyť na to, jak se t...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo dopravy: Prodeje dálničních známek hlásí meziroční růst o pětinu

10:17 Ministerstvo dopravy: Prodeje dálničních známek hlásí meziroční růst o pětinu

Letošní červenec zaznamenal oproti minulému roku 20procentní nárůst výnosů z prodeje dálničních znám…