Dvacítka účastníků z řad sociálních podnikatelů využilo nabídku kraje, která adekvátně reaguje na úskalí, kterým v současné době tito podnikatelé čelí. Nejsou to jen problémy, které souvisí se získáváním odbytu pro svoje výrobky nebo služby.
Kvitujete postup vlády Petra Fialy ve věci války na Ukrajině?Anketa
„Vedle těchto přínosů se nám podařilo zohlednit i potřebu sociálních podnikatelů se vzájemně setkávat a sdílet svoje přístupy. Chtěli bychom je do budoucna začlenit i do dalších aktivit, které kraj připravuje a správně reagovat na jejich potřeby, např. v rámci hodnocení společenské odpovědnosti nebo dotačního poradenství,“ říká Hana Hajnová, náměstkyně hejtmana Kraje Vysočina pro regionální rozvoj.
V rámci prvního modulu školení vystoupily odbornice na sociální podnikání, které poukázaly na základní znaky pro srovnávání přístupů těchto podniků s ostatními podnikatelskými subjekty. Je to správně definovaná vize, nastavení organizační struktury a správně nastavené procesy. Mezi znaky úspěšných sociálních firem patří také správně nastavená firemní kultura a partnerství s dalšími místními organizacemi. Tyto organizace jsou také více přístupné pro zavádění inovačních aktivit.
Další setkání se uskuteční v prostorách krajského úřadu začátkem března tohoto roku.
Redakci PL můžete podpořit i zakoupením předplatného. Předplatitelům nezobrazujeme reklamy.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
autor: Tisková zpráva