Tento trend má v posledních letech a především v posledních měsících vzestupnou tendenci. Dá se říct, že konec letošního roku je, co do množství negativních referencí, naprosto výjimečný. Může za to snad neustálý růst počtu e-shopů a s tím související vyhrocenější konkurenční boj, nebo je důvodem určitá frustrace české společnosti a nespokojenost se současným ekonomicko-politickým vývojem?
V ČR je více jak 37 tisíc e-shopů
Uvádí se, že u nás funguje více jak 37 tisíc e-shopů, což v průměru znamená, že zhruba každý třístý Čech má svůj vlastní internetový obchod. Odborné prognózy pak uvádějí, že se v nich za rok 2014 uskuteční obchody v celkovém objemu 70 – 80 miliard korun a podle odhadů bude podíl elektronického nakupování do budoucna stále stoupat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva