„Absolventi škol patří k rizikovým skupinám, které se hůře uplatňují na trhu práce. Za loňský rok tvořili podle statistik téměř sedm procent ze všech nezaměstnaných v České republice. Kromě jiného za to může nedostatek praxe a zkušeností či vliv ekonomické krize. My naopak mezi absolventy aktivně hledáme mladé talenty, kteří se mohou v budoucnu stát součástí našeho týmu,“ řekla Lucie Loukotová, personální ředitelka společnosti L´Oréal.
Výsledky českého kola byly vyhlášeny 28. dubna, jehož vítězný tým postoupil do mezinárodního finále, které proběhlo 13. června v Paříži. Vítězem se letos stal tým z Malajsie, následovaný studenty z Pákistánu a Japonska. Celkem se utkalo 13.000 účastníků z 360 univerzit z dvaačtyřiceti zemí z celého světa. „Díky účasti v soutěži L´Oréal Brandstorm mohou studenti získat zkušenosti, jak teorii uplatnit v praxi. V mnoha zemích tak v pobočkách společnosti L´Oréal v současné době působí pracovníci, kteří svou kariéru odstartovali právě účastí v této soutěži. Dokázali se uplatnit nejen na poli marketingu, ale i financí či prodeje,“ uvedla dále Loukotová.
Celosvětově společnost L´Oréal pořádala marketingovou soutěž Brandstorm letos již po dvaadvacáté. Česká republika je součástí projektu od roku 2007. L´Oréal ČR také pravidelně nabízí dlouhodobé pracovní stáže studentům, a to na stránce loreal.jobs.cz.
Jedním z někdejších účastníků soutěže Brandstorm je i Lukáš Saitz, který pracuje ve společnosti L´Oréal od roku 2008 a to na různých pozicích v rámci marketingu, aktuálně je marketingovým ředitelem jedné z největších značek – L´Oréal Paris. „Jako student jsem znal spoustu teorie a to, co mi nejvíc chybělo, byla praxe. Při soutěži Brandstorm jsem mohl uplatnit svoje vědomosti a získat zkušenosti, které mi škola nemohla poskytnout. Nakonec mi účast v soutěži pomohla i při získání práce,“ řekl Saitz.
K náboru mladých talentovaných pracovníků slouží firmě L´Oréal i program Pepiniere (trainee).
Umožňuje uchazečům vyzkoušet si různé pozice, dozvědět se vše o společnosti, a najít to, v čem jsou opravdu nejlepší. Hlásit se do něj mohou absolventi průběžně či prostřednictvím studentských soutěží Brandstorm a Reveal. Trainee program trvá přibližně rok, pokud účastník nedostane nabídku stálé pozice dříve. Účastníci začínají v terénu, aby poznali obor důkladně, pak se posouvají na juniorskou pozici.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva