L´Oréal hledá mladé talenty, má vlastní strategii pro uplatnění absolventů

23.06.2014 10:30 | Zprávy

Společnost L´Oréal vytvořila speciální program pro absolventy vysokých škol, díky kterému získává nové nadané zaměstnance. Každoročně se tímto způsobem u firmy, která je v České republice osmým* nejoblíbenějším zaměstnavatelem, uplatní několik desítek studentů a čerstvých absolventů. V náboru hraje významnou roli mimo jiné mezinárodní studentská soutěž L´Oréal Brandstorm, jejíž výsledky byly nedávno vyhlášeny.

L´Oréal hledá mladé talenty, má vlastní strategii pro uplatnění absolventů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Studentky, ilustrační foto

„Absolventi škol patří k rizikovým skupinám, které se hůře uplatňují na trhu práce. Za loňský rok tvořili podle statistik téměř sedm procent ze všech nezaměstnaných v České republice. Kromě jiného za to může nedostatek praxe a zkušeností či vliv ekonomické krize. My naopak mezi absolventy aktivně hledáme mladé talenty, kteří se mohou v budoucnu stát součástí našeho týmu,“ řekla Lucie Loukotová, personální ředitelka společnosti L´Oréal.

Výsledky českého kola byly vyhlášeny 28. dubna, jehož vítězný tým postoupil do mezinárodního finále, které proběhlo 13. června v Paříži. Vítězem se letos stal tým z Malajsie, následovaný studenty z Pákistánu a Japonska. Celkem se utkalo 13.000 účastníků z 360 univerzit z dvaačtyřiceti zemí z celého světa. „Díky účasti v soutěži L´Oréal Brandstorm mohou studenti získat zkušenosti, jak teorii uplatnit v praxi. V mnoha zemích tak v pobočkách společnosti L´Oréal v současné době působí pracovníci, kteří svou kariéru odstartovali právě účastí v této soutěži. Dokázali se uplatnit nejen na poli marketingu, ale i financí či prodeje,“ uvedla dále Loukotová.

Celosvětově společnost L´Oréal pořádala marketingovou soutěž Brandstorm letos již po dvaadvacáté. Česká republika je součástí projektu od roku 2007. L´Oréal ČR také pravidelně nabízí dlouhodobé pracovní stáže studentům, a to na stránce loreal.jobs.cz.

Jedním z někdejších účastníků soutěže Brandstorm je i Lukáš Saitz, který pracuje ve společnosti L´Oréal od roku 2008 a to na různých pozicích v rámci marketingu, aktuálně je marketingovým ředitelem jedné z největších značek – L´Oréal Paris. „Jako student jsem znal spoustu teorie a to, co mi nejvíc chybělo, byla praxe. Při soutěži Brandstorm jsem mohl uplatnit svoje vědomosti a získat zkušenosti, které mi škola nemohla poskytnout. Nakonec mi účast v soutěži pomohla i při získání práce,“ řekl Saitz.

K náboru mladých talentovaných pracovníků slouží firmě L´Oréal i program Pepiniere (trainee).
Umožňuje uchazečům vyzkoušet si různé pozice, dozvědět se vše o společnosti, a najít to, v čem jsou opravdu nejlepší. Hlásit se do něj mohou absolventi průběžně či prostřednictvím studentských soutěží Brandstorm a Reveal. Trainee program trvá přibližně rok, pokud účastník nedostane nabídku stálé pozice dříve. Účastníci začínají v terénu, aby poznali obor důkladně, pak se posouvají na juniorskou pozici.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

MUDr. Ivan David, CSc. byl položen dotaz

Naše země nevzkvétá

Myslíte, že viníkem toho, proč lidé odchází za lepším na západ je EU? Podle mě jsou na vině tyto vlády a hlavně ti, co tu vládli před rokem 89. A z čeho vychází teze, že bysme byli bez EU bohatší, a poslední, na co se chci na základě toho vašeho článku zeptat je ta kritika dovozu zboží. Nemáte opět...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NPÚ: Razítko k 170. výročí prvního vydání knihy Babička

22:03 NPÚ: Razítko k 170. výročí prvního vydání knihy Babička

Razítko připomíná 170. výročí prvního vydání knihy Babička spisovatelky Boženy Němcové.