L´Oréal hledá mladé talenty, má vlastní strategii pro uplatnění absolventů

23.06.2014 10:30 | Zprávy

Společnost L´Oréal vytvořila speciální program pro absolventy vysokých škol, díky kterému získává nové nadané zaměstnance. Každoročně se tímto způsobem u firmy, která je v České republice osmým* nejoblíbenějším zaměstnavatelem, uplatní několik desítek studentů a čerstvých absolventů. V náboru hraje významnou roli mimo jiné mezinárodní studentská soutěž L´Oréal Brandstorm, jejíž výsledky byly nedávno vyhlášeny.

L´Oréal hledá mladé talenty, má vlastní strategii pro uplatnění absolventů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Studentky, ilustrační foto

„Absolventi škol patří k rizikovým skupinám, které se hůře uplatňují na trhu práce. Za loňský rok tvořili podle statistik téměř sedm procent ze všech nezaměstnaných v České republice. Kromě jiného za to může nedostatek praxe a zkušeností či vliv ekonomické krize. My naopak mezi absolventy aktivně hledáme mladé talenty, kteří se mohou v budoucnu stát součástí našeho týmu,“ řekla Lucie Loukotová, personální ředitelka společnosti L´Oréal.

Výsledky českého kola byly vyhlášeny 28. dubna, jehož vítězný tým postoupil do mezinárodního finále, které proběhlo 13. června v Paříži. Vítězem se letos stal tým z Malajsie, následovaný studenty z Pákistánu a Japonska. Celkem se utkalo 13.000 účastníků z 360 univerzit z dvaačtyřiceti zemí z celého světa. „Díky účasti v soutěži L´Oréal Brandstorm mohou studenti získat zkušenosti, jak teorii uplatnit v praxi. V mnoha zemích tak v pobočkách společnosti L´Oréal v současné době působí pracovníci, kteří svou kariéru odstartovali právě účastí v této soutěži. Dokázali se uplatnit nejen na poli marketingu, ale i financí či prodeje,“ uvedla dále Loukotová.

Celosvětově společnost L´Oréal pořádala marketingovou soutěž Brandstorm letos již po dvaadvacáté. Česká republika je součástí projektu od roku 2007. L´Oréal ČR také pravidelně nabízí dlouhodobé pracovní stáže studentům, a to na stránce loreal.jobs.cz.

Jedním z někdejších účastníků soutěže Brandstorm je i Lukáš Saitz, který pracuje ve společnosti L´Oréal od roku 2008 a to na různých pozicích v rámci marketingu, aktuálně je marketingovým ředitelem jedné z největších značek – L´Oréal Paris. „Jako student jsem znal spoustu teorie a to, co mi nejvíc chybělo, byla praxe. Při soutěži Brandstorm jsem mohl uplatnit svoje vědomosti a získat zkušenosti, které mi škola nemohla poskytnout. Nakonec mi účast v soutěži pomohla i při získání práce,“ řekl Saitz.

K náboru mladých talentovaných pracovníků slouží firmě L´Oréal i program Pepiniere (trainee).
Umožňuje uchazečům vyzkoušet si různé pozice, dozvědět se vše o společnosti, a najít to, v čem jsou opravdu nejlepší. Hlásit se do něj mohou absolventi průběžně či prostřednictvím studentských soutěží Brandstorm a Reveal. Trainee program trvá přibližně rok, pokud účastník nedostane nabídku stálé pozice dříve. Účastníci začínají v terénu, aby poznali obor důkladně, pak se posouvají na juniorskou pozici.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Bc. Tomáš Kubín byl položen dotaz

Co vy na to?

Evropská asociace daňových poplatníků podala trestní oznámení na Franse Timmermanse, bývalého místopředsedu Evropské komise. Existuje podezření, že až 7 miliard eur z daní občanů šlo na účty neziskovek, které žalovaly uhelné elektrárny a ovlivňovaly hlasování europoslanců. Jestli se to prokáže, pak ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Při výluce části metra B České dráhy posílí vlakovou dopravu

22:03 Při výluce části metra B České dráhy posílí vlakovou dopravu

Třetí a čtvrtý srpnový víkend bude v Praze přerušen provoz linky metra B v úseku mezi Florencí a Vys…