„U všech služeb jsme zachovali stávající systém. Například u asistenčních míst zůstává stejná jejich poloha, označení, kontakty i nabízené služby. Cestující tak nepoznají žádný rozdíl. Ani přepážky nadrozměrných zavazadel nebudeme nikam přesouvat,“ říká David Prošek, manažer zodpovědný za asistenční služby a odbavení nadrozměrných zavazadel, a doplňuje: „Klademe vysoké nároky na kvalitu zákaznické zkušenosti. Proto je pro nás zásadní mít tyto důležité služby ve svých rukách, mít přímý vliv na jejich kvalitu a mít možnost měnit a zlepšovat je flexibilně kdykoliv bude potřeba.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva