Letiště Praha převzalo správu nad několika službami

01.03.2021 16:09 | Zprávy

Letiště Václava Havla Praha přebírá od března 2021 pod svou správu provoz asistenčních služeb pro cestující s omezenou schopností pohybu a orientace (PRM – Passenger with Reduced Mobility) a přepážku odbavení nadrozměrných zavazadel. Tyto služby doposud zajišťoval externí dodavatel, společnost MaidPro Service. Ve všech případech služby fungují pro cestující ve stejném režimu. Cílem Letiště Praha je zvýšit kvalitu těchto služeb a mít možnost flexibilněji reagovat na případné změny.

Letiště Praha převzalo správu nad několika službami
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

„U všech služeb jsme zachovali stávající systém. Například u asistenčních míst zůstává stejná jejich poloha, označení, kontakty i nabízené služby. Cestující tak nepoznají žádný rozdíl. Ani přepážky nadrozměrných zavazadel nebudeme nikam přesouvat,“ říká David Prošek, manažer zodpovědný za asistenční služby a odbavení nadrozměrných zavazadel, a doplňuje: „Klademe vysoké nároky na kvalitu zákaznické zkušenosti. Proto je pro nás zásadní mít tyto důležité služby ve svých rukách, mít přímý vliv na jejich kvalitu a mít možnost měnit a zlepšovat je flexibilně kdykoliv bude potřeba.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva