Letiště Praha zahajuje náborovou kampaň

19.01.2025 11:27 | Tisková zpráva

Přibližně 300 nových zaměstnanců plánuje Letiště Praha přivést v rámci letošní náborové kampaně, která aktuálně startuje. V rámci příprav na letní sezonu hledá především provozní pracovníky, zaměřuje se ale i na specializované pozice v souvislosti s rozvojovými projekty letiště.

Letiště Praha zahajuje náborovou kampaň
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

„Jsme přesvědčeni, že klíčem k úspěchu jsou naši lidé. Proto jsme je postavili do hlavní role naší náborové kampaně. Podobně jako vloni ji spouštíme již nyní v lednu s cílem mít dostatečně připravené personální posily na letní sezonu, která je z provozního hlediska nejnáročnější částí roku. Zároveň nás čeká rok, kdy očekáváme rekordní počet odbavených cestujících, přes 18 milionů, a pokračování rozvojových projektů. Věříme tedy, že v našich řadách přivítáme skvělé nové kolegyně a kolegy, kteří nám nejen přes léto, ale i dlouhodobě pomohou v naplňování našich cílů,“ říká Pavel Východský, člen představenstva Letiště Praha, do jehož kompetence spadá oblast lidských zdrojů.

První fáze náborové kampaně představuje pražské letiště jako progresivní a dynamické prostředí, které v následujících letech čeká budování modernější a kapacitnější infrastruktury. Ve videospotu (ZDE), kterým Letiště Praha svou náborovou kampaň nyní zahajuje, tak figurují letištní zaměstnanci ve spojení s vizualizací předpokládané budoucí podoby letiště po roce 2030.

Od února bude kampaň rozšířena o další komunikační fázi již se zaměřením na konkrétní pracovní pozice. Jedná se zejména o pracovníky bezpečnostní kontroly a další pozice v provozu, letiště ovšem hledá i odborníky, kteří se budou podílet na přípravě a realizaci rozvojových projektů. Dohromady chce letiště přivést až 300 nových zaměstnanců. Náborová kampaň bude viditelná především v on-line prostoru, využije však i rozhlasové spoty či polepy v hromadné dopravě. Ve dnech 7. a 8. března proběhne přímo na letišti náborový den, kde se zájemci budou moci blíže seznámit s jednotlivými profesemi, které na letišti působí.

Letiště je také otevřeno uchazečům, kteří se nachází v počátcích své profesní dráhy. „Například během loňského roku jsme spolupracovali s dvaceti školami a 261 studenty, kteří u nás absolvovali praxi. Prezentacemi, které objasňují fungování naší společnosti či jejích dílčích složek, jsme vloni oslovili téměř 600 studentů,“ přibližuje Martina Klecker Kněžourová, ředitelka Řízení lidských zdrojů Letiště Praha, a doplňuje: „Nehledáme vždy nutně odbornost, ale spíše osobnostní typy – lidi, kteří mají chuť učit se a dále se rozvíjet. Většinou vše ostatní pro práci na letišti už dotyčného naučíme. Nejen díky tomu patříme v rámci oboru u studentů a absolventů mezi nejatraktivnější zaměstnavatele v Česku.“

Do náborové kampaně se zapojí rovněž Czech Airlines Handling, dceřiná společnost Letiště Praha, která bude obsazovat pozice pracovníků check-inu, nakládky zavazadel, úklidu letadel a supervizora Ramp Control. Dohromady se jedná o 75 pracovních pozic.

Letiště Praha zaměstnává celkem 2930 zaměstnanců na více než 600 různých pracovních pozicích. V dceřiné společnosti Czech Airlines Handling pracuje celkem 545 zaměstnanců.

Více o práci na Letišti Václava Havla Praha zájemci naleznou na webu ZDE.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jiří Čunek byl položen dotaz

Podle čeho soudíte, že je slovní hodnocení slabost?

Vždyť přeci i to může být negativní a neřekne slovní hodnocení mnohdy víc než samotná známka? A když jste u těch negativních emocí u dětí, nemyslíte, že jich denně zažívají dost i bez nějakých známek?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Poplatky za veřejnoprávní média podle počtu zaměstnanců jsou nelogické a zavádí skrytou selektivní daň

16:08 Hospodářská komora: Poplatky za veřejnoprávní média podle počtu zaměstnanců jsou nelogické a zavádí skrytou selektivní daň

Hospodářská komora České republiky se nemůže ztotožnit s návrhem legislativní změny, která by rozšíř…