Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer

10.02.2021 16:09

Sdružení Aiports Council International (ACI) udělilo Letišti Praha ocenění Voice of the Customer.

Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Toto ocenění získávají zejména ta letiště, která se i přes náročný a nestandardní rok 2020, který byl způsobený šířením nového typu koronaviru, nadmíru starala o pohodlí a bezpečnost svých cestujících. Právě zvýšená bezpečnost je totiž v současné době ještě důležitější než kdykoliv dříve.

Jak certifikát ACI Airport Health Accreditation, získaný na podzim loňského roku, tak současné ocenění Voice of the Customer dokazují, že Letiště Praha jde v zavádění bezpečnostních opatření od začátku pandemie správným směrem.

Ocenění Voice of the Customer je podporované zejména novým partnerem ACI, společností Amadeus. Amadeus je globální společnost zabývající se cestovními technologiemi, která si klade za cíl v první řadě zlepšovat zážitek cestujících po celém světě.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

7:23 Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

Fair play, boj proti předsudkům, všestrannost a nutnost spolupráce rodičů a trenérů. To jsou témata …