Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer

10.02.2021 16:09 | Zprávy

Sdružení Aiports Council International (ACI) udělilo Letišti Praha ocenění Voice of the Customer.

Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Toto ocenění získávají zejména ta letiště, která se i přes náročný a nestandardní rok 2020, který byl způsobený šířením nového typu koronaviru, nadmíru starala o pohodlí a bezpečnost svých cestujících. Právě zvýšená bezpečnost je totiž v současné době ještě důležitější než kdykoliv dříve.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Dálniční známka

Dobrý den, ví se, jak to bude za vaší vlády se zdražováním dálniční známky? Budete ji zdražovat jako předchozí (tato) vláda?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

BESIP: ČR obhájila na evropském finále dopravní soutěže stupně vítězů a získala bronz

11:14 BESIP: ČR obhájila na evropském finále dopravní soutěže stupně vítězů a získala bronz

Česká republika dosáhla i letos na mezinárodní úrovni dalšího velkého úspěchu – na evropském finále …