Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer

10.02.2021 16:09 | Zprávy

Sdružení Aiports Council International (ACI) udělilo Letišti Praha ocenění Voice of the Customer.

Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Toto ocenění získávají zejména ta letiště, která se i přes náročný a nestandardní rok 2020, který byl způsobený šířením nového typu koronaviru, nadmíru starala o pohodlí a bezpečnost svých cestujících. Právě zvýšená bezpečnost je totiž v současné době ještě důležitější než kdykoliv dříve.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Martin Kupka byl položen dotaz

Svoboda

Kde byla vaše obhajoba svobody, konkrétně slova, když jste vypínali weby nebo útočili na ty, co kritizovali třeba vaši vládu, minimálně jste o nich mluvili dost nelichotivě. A co třeba teprve Foltýn a celý ten váš boj proti ,,dezinformacím?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP: Do pravidelného provozu vyjíždí v Praze první elektrobusy SOR ENS 12

10:17 DPP: Do pravidelného provozu vyjíždí v Praze první elektrobusy SOR ENS 12

Do pravidelného provozu MHD v Praze dnes vyjíždí nový typ elektrobusu SOR ENS 12. DPP vypravil první…