Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer

10.02.2021 16:09 | Zprávy

Sdružení Aiports Council International (ACI) udělilo Letišti Praha ocenění Voice of the Customer.

Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Toto ocenění získávají zejména ta letiště, která se i přes náročný a nestandardní rok 2020, který byl způsobený šířením nového typu koronaviru, nadmíru starala o pohodlí a bezpečnost svých cestujících. Právě zvýšená bezpečnost je totiž v současné době ještě důležitější než kdykoliv dříve.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Jak je to doopravdy?

Dobrý den, znám vás jako ekonomku. Teď kandidujete na kandidátce SPD. Zajímá mě tak, zda souhlasíte s tím, co SPD tvrdí o Ukrajincích, že jako Češi chudneme na tom, že poskytujeme pomoc a azyl? Nebo kde je problém, proč je naše životní úroveň podprůměrná? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo zdravotnictví: Výskyt svrabu v ČR narůstá

22:08 Ministerstvo zdravotnictví: Výskyt svrabu v ČR narůstá

Od začátku roku do 30. června 2025 bylo v České republice zaznamenáno 5021 případů svrabu.