Market/ing Café je název nového cyklu pro marketéry a majitele malých a středních firem, kteří se zamýšlí nad tím, jak lépe komunikovat se svými zákazníky. První díl se zaměří na vztahy s novináři. Tvůrci pro něj zvolili formát meetupu se čtyřmi řečníky. Nechybět bude prostor pro diskuzi, formální i neformální. Pozvání přijali ostřílení profesionálové se zkušenostmi ze světa korporátů, ale i tací s velmi lokální působností.
Proč je to důležité i pro veřejnou správu a proč tyto aktivity Liberecký kraj skrze svou Agenturu regionálního rozvoje podporuje? „Chceme společně tvořit značku regionu, ve kterém žijeme, pracujeme nebo podnikáme,” říká k tomu Jiří Ulvr, radní Libereckého kraje pro resort hospodářského a regionálního rozvoje, evropských projektů, územního plánování a rozvoje venkova. Sám byl před vstupem do krajské politiky úspěšným starostou krkonošské obce Studenec a významně se zasloužil o její rozvoj.
„Dobrý zvuk značky Libereckého kraje nemohou vybudovat úřad a krajská agentura sami o sobě. Musí se spojit více subjektů napříč sektory, veřejná správa, firmy, akademici, neziskovky a další. Naší rolí je poskytnout jim prostor pro společnou diskuzi, ukázat jim příklady dobré praxe, nabídnout jim inspiraci pro další tvorbu,” dodává Jiří Ulvr.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva