MÉDEA obhájila prvenství mezi mediálními agenturami

22.07.2012 20:31 | Zprávy

Mediální agentura MÉDEA obhájila dle žebříčku mezinárodní společnosti RECMA prvenství mezi mediálními agenturami na českém trhu. MÉDEA dosáhla za rok 2011 mediálního obratu 191 milionů EUR, což žádná jiná agentura v České republice loni nepřekonala. MÉDEA si tak dokázala udržet pozici lídra ve svém oboru a navíc oproti roku 2010 zvýšila mediální obrat o 15 %.

MÉDEA obhájila prvenství mezi mediálními agenturami
Foto: Médea
Popisek: MÉDEA uhájila své prvenství před druhým MediaComem. Na třetím místě se v žebříčku umístila agentura OMD.

„Z úspěchu MÉDEY mám samozřejmě radost,“ říká Jaromír Soukup, CEO MÉDEA GROUP. „Dostat se na špičku je těžké v každém oboru, ale ještě těžší je, se tam udržet. Proto bych chtěl poděkovat všem našim obchodním partnerům za spolupráci, která je pro nás velmi důležitá a zároveň motivující k rozvoji dalších služeb,“ dodává Soukup.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Marek Výborný byl položen dotaz

Podle čeho soudíte, že mají lidovci nárok na post předsedy Sněmovny?

Proč zrovna vy? A nebylo tomu vždy, i za vás tak, že post měla strana vládní koalice? Navíc, co si pamatuji, vy jste nedali SPD ani post místopředsedy, i když by to odpovídalo výsledku voleb. Nepřijde vám to tak nyní až pokrytecké si tento post nárokovat? Že se vám nelíbí Okamura není podle mě argum...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

JCCR: Jižní Čechy voní pečenou husou a mladým vínem

22:03 JCCR: Jižní Čechy voní pečenou husou a mladým vínem

Svatomartinské hody jsou tradičním vyvrcholením gastronomické sezóny.