MÉDEA obhájila prvenství mezi mediálními agenturami
22.07.2012 20:31
Mediální agentura MÉDEA obhájila dle žebříčku mezinárodní společnosti RECMA prvenství mezi mediálními agenturami na českém trhu. MÉDEA dosáhla za rok 2011 mediálního obratu 191 milionů EUR, což žádná jiná agentura v České republice loni nepřekonala. MÉDEA si tak dokázala udržet pozici lídra ve svém oboru a navíc oproti roku 2010 zvýšila mediální obrat o 15 %.
„Z úspěchu MÉDEY mám samozřejmě radost,“ říká Jaromír Soukup, CEO MÉDEA GROUP. „Dostat se na špičku je těžké v každém oboru, ale ještě těžší je, se tam udržet. Proto bych chtěl poděkovat všem našim obchodním partnerům za spolupráci, která je pro nás velmi důležitá a zároveň motivující k rozvoji dalších služeb,“ dodává Soukup.
MÉDEA uhájila své prvenství před druhým MediaComem. Na třetím místě se v žebříčku umístila agentura OMD.
Hlavním kritériem pro sestavení prestižního žebříčku RECMA Global Billings Rankings 2011 byl mediální obrat, do průzkumu bylo zapojeno celkem 61 zemí z celého světa. Z výsledků vyplývá, že je pouze sedm zemí, kde roli lídra trhu zastává nezávislá mediální agentura – a Česká republika k nim patří.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Líbil se Vám tento článek?
Nezávislost naší redakce můžete podpořit peněžitým darem v jakékoliv výši bankovním převodem na účet:
131-981500247/0100
QR kód obsahuje údaje k platbě, výši částky si určete sami.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.