MÉDEA obhájila prvenství mezi mediálními agenturami
22.07.2012 20:31
Mediální agentura MÉDEA obhájila dle žebříčku mezinárodní společnosti RECMA prvenství mezi mediálními agenturami na českém trhu. MÉDEA dosáhla za rok 2011 mediálního obratu 191 milionů EUR, což žádná jiná agentura v České republice loni nepřekonala. MÉDEA si tak dokázala udržet pozici lídra ve svém oboru a navíc oproti roku 2010 zvýšila mediální obrat o 15 %.
„Z úspěchu MÉDEY mám samozřejmě radost,“ říká Jaromír Soukup, CEO MÉDEA GROUP. „Dostat se na špičku je těžké v každém oboru, ale ještě těžší je, se tam udržet. Proto bych chtěl poděkovat všem našim obchodním partnerům za spolupráci, která je pro nás velmi důležitá a zároveň motivující k rozvoji dalších služeb,“ dodává Soukup.
MÉDEA uhájila své prvenství před druhým MediaComem. Na třetím místě se v žebříčku umístila agentura OMD.
Hlavním kritériem pro sestavení prestižního žebříčku RECMA Global Billings Rankings 2011 byl mediální obrat, do průzkumu bylo zapojeno celkem 61 zemí z celého světa. Z výsledků vyplývá, že je pouze sedm zemí, kde roli lídra trhu zastává nezávislá mediální agentura – a Česká republika k nim patří.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Líbil se Vám tento článek?
Nezávislost naší redakce můžete podpořit peněžitým darem v jakékoliv výši bankovním převodem na účet:
131-981500247/0100
QR kód obsahuje údaje k platbě, výši částky si určete sami.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.