Akce začala v září 2020 a ukončení stavebních prací je plánováno na 18. listopadu 2021, byť původně plánovaný termín byl do konce roku 2021.
Jednalo se o kompletní sanaci spodní části mostu, která probíhala na pilířích i pod hladinou Vltavy. Tato 1. etapa pražskou dopravu negativně neovlivnila, protože betonáže na pilířích byly provedeny v době krátkodobých uzavírek jednoho pruhu o víkendech a v letních měsících, a ostatní provoz stavby byl řešen přístupy a zařízením staveniště z Vltavy.Celková rekonstrukce nosné konstrukce Barrandovského mostu, včetně rampy Strakonická a rampy K Barrandovu, je předmětem realizace 2. etapy. TSK aktuálně dokončila práce na přípravě projektové dokumentace a dne 10. listopadu 2021 zahájila veřejnou zakázku na stavební práce rekonstrukce vrchní stavby Barrandovského mostu dle smluvních podmínek FIDIC.
Celková předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 547 milionů Kč. Nabídky je možné podávat do 20.12. 2021 a předpokládaný termín uzavření smlouvy s dodavatelem je v průběhu prvního čtvrtletí 2022.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva