Michal Pokluda se stal Head of Business lines and Segment management v mBank

24.11.2014 18:41

Michal Pokluda, jenž v mBank působí od srpna 2013, byl jmenován na pozici Head of Business lines and Segment management pro Českou republiku a Slovensko. V nové funkci bude mít na starosti rozvoj produktové nabídky a obchodu ve všech Business lines – účty a platební styk, spoření a investice i úvěrové produkty.

Michal Pokluda se stal  Head of Business lines and Segment management v mBank
Foto: mBank
Popisek: mBank
reklama

Michal Pokluda sbírá zkušenosti v oboru bankovnictví již více než sedmnáct let. Primárně se zaměřuje na oblast řízení produktů, marketing a rozvoj obchodu. Na počátku kariéry také několik let pracoval ve finančním controllingu. Od srpna 2013 v mBank zastával pozici Head of Business Development and Marketing, kdy jeho hlavním úkolem byla realizace rebrandingu mBank a komunikace uvedení nového internetového bankovnictví a služeb na český a slovenský trh. Před nástupem do mBank působil v ČSOB, Citibank a v eBance.

„Po úspěšném dokončení marketingových aktivit kolem rebrandingu bude nyní hlavním úkolem Michala a jeho týmů rozvoj produktů a růst mBank na obou trzích“ říká Pawel Kucharski, výkonný ředitel pro obchod, marketing a produkt mBank.

Michal Pokluda vystudoval obor Finance a bankovnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze, posléze získal titul MBA na University of Pittsburgh, KATZ Graduate school of business, v USA. V zahraničí sbíral také část praktických zkušeností, pracoval například v bankovním sektoru v americkém Minneapolis v Minnesotě.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Středočeské inovační centrum: Středočeské firmy mohou opět získat podporu na inovace a marketing

22:11 Středočeské inovační centrum: Středočeské firmy mohou opět získat podporu na inovace a marketing

Přes 36 milionů korun během 4 let investoval Středočeský kraj do zvýšení konkurenceschopnosti 143 m…