Moravskoslezský kraj má jeden z nejlepších turistických webů v zemi

14.04.2017 10:59

Druhé místo v prestižní soutěži Zlatý erb 2017 obsadil turistický portál Moravskoslezského kraje www.severnimorava.travel. Prosadil se v nabité konkurenci destinačních webů z celé České republiky a umístil se na špičce hned za turistickým portálem Královéhradeckého kraje.

Moravskoslezský kraj má jeden z nejlepších turistických webů v zemi
Foto: kr-moravskoslezsky.cz
Popisek: Moravskoslezský kraj

„Jsem opravdu rád, že jsme dosáhli takového úspěchu. V době rychlého rozvoje informačních technologií je důležité udržovat krok s konkurencí i v oblasti online marketingu. Ocenění je pro mne důkazem správného směřování našich aktivit,“ uvedl Jan Krkoška, náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch. „Moravskoslezský kraj patří mezi organizace a společnosti, které odborníci na cestovní ruch považují za nejlepší a nejspolehlivější. Dokazuje to také nedávné umístění na třetím místě v anketě TTG Travel Awards, kterou každoročně vyhlašují odborné noviny pro cestovní ruch,“ dodává náměstek Jan Krkoška.

Soutěž Zlatý erb, která se koná od roku 1999, je mimo jiné pravidelným srovnáním webů z oblasti turismu. V porotě zasedají zástupci katedry cestovního ruchu VŠE v Praze, CzechTourism i renomovaní odborníci z oblasti informačních technologií. Turistický portál Moravskoslezského kraje, který byl spuštěn v loňském roce, zaujal především výbornou komunikací s uživateli a moderním designem.  

„Při tvorbě stránek jsme se inspirovali nejlepšími evropskými destinačními weby, líbila se nám například švýcarská nebo irská cesta. Snažili jsme se o to, aby portál návštěvníka přilákal atraktivní grafikou a zároveň mu poskytl co nejlepší servis při plánování jeho cesty k nám i během ní,“ popisuje David Karčmář, ředitel krajské destinační společnosti Moravian – Silesian Tourism.

Portál provozuje krajská destinační společnost Moravian – Silesian  Tourism, s.r.o., která má na starosti propagaci turistické nabídky regionu Severní Morava a Slezsko. Do redakční sítě jsou zapojena turistická informační centra regionu a také destinační managementy turistických oblastí. To z něj dělá jedinečný nástroj pro koncentrování a sdílení nabídky atraktivit i akcí, které je možné prezentovat návštěvníkům.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku dále roste

13:21 Český statistický úřad: Důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku dále roste

Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený bazickým indexem, se mezimě…