„Jsem opravdu rád, že jsme dosáhli takového úspěchu. V době rychlého rozvoje informačních technologií je důležité udržovat krok s konkurencí i v oblasti online marketingu. Ocenění je pro mne důkazem správného směřování našich aktivit,“ uvedl Jan Krkoška, náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch. „Moravskoslezský kraj patří mezi organizace a společnosti, které odborníci na cestovní ruch považují za nejlepší a nejspolehlivější. Dokazuje to také nedávné umístění na třetím místě v anketě TTG Travel Awards, kterou každoročně vyhlašují odborné noviny pro cestovní ruch,“ dodává náměstek Jan Krkoška.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva