NP České Švýcarsko: Wolfie je online, podporuje přírodu i zaměstnanost

05.10.2020 12:46

Produkty řady Wolfie, která se návštěvníkům poprvé představily během Dnů lesních řemesel u Dolského mlýna, jsou veřejnosti nově k dispozici také prostřednictvím internetového obchodu.

NP České Švýcarsko: Wolfie je online, podporuje přírodu i zaměstnanost
Foto: NP České Švýcarsko
Popisek: Národní park České Švýcarsko
reklama

Objednáním funkčních suvenýrů s autorskou grafikou a logem Národního parku České Švýcarsko tak zájemci mohou sobě udělat radost, napomoci ochraně přírody v Národním parku České Švýcarsko a současně podpořit chod místního sociálního podniku.

Do internetového obchodu můžete vstoupit ZDE.

Produktovou řadu Wolfie vytvořila Správa Národního parku České Švýcarsko ve spolupráci se sociálním podnikem GetBizDone, s.r.o. z Děčína. Premiérová řada obsahuje trička a mikiny v rozličných variantách, keramický hrnek a lněnou tašku. Autorem grafiky vyjadřující návrat vlků do zdejší krajiny je grafik, ilustrátor a webdesignér Jiří Peřina.

Část výtěžku z prodeje předmětů produktové řady Wolfie i budoucích produktových řad využije Správa Národního parku České Švýcarsko na zlepšování podmínek pro ohrožené druhy zvířat i rostlin, další část využije sociální podnik GetBizDone, zaměstnávající také zdravotně znevýhodněné osoby či osoby pečující o jiné znevýhodněné.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

JE Temelín dokončila návoz jaderného paliva pro první blok

15:13 JE Temelín dokončila návoz jaderného paliva pro první blok

Přesně 48 palivových souborů vymění Temelín během odstávky prvního bloku. Ta začne v závěru března a…