Na dálnici D1 proběhne v úseku Velká Bíteš – Devět křížů změna vedení dopravy

18.06.2016 10:32

Ředitelství silnic a dálnic provede během víkendu změnu vedení dopravy na modernizovaném úseku dálnice D1 Velká Bíteš – Devět křížů. Ve směru na Prahu bude doprava v sobotu i neděli vedena v jednom jízdním pruhu, v neděli pak bude stejný systém vedení dopravy i ve směru na Brno.

Na dálnici D1 proběhne v úseku Velká Bíteš – Devět křížů změna vedení dopravy
Foto: Hans Štembera
Popisek: Dálnice, ilustrační foto

Vedení dopravy

od 18. 6. 2016, 6:00 hod. do 18. 6. 2016, 13:00 hod. (1+2 - provedení změny přechodného dopravního značení pro navazující etapu)

Ve směru na Prahu je v km 168,900 doprava svedena do jednoho – levého – jízdního pruhu a následně je převedena přejezdem středního dělicího pásu (dále jen „SDP“) v km 168,380 – 168,260 do protisměrného – pravého – pásu dálnice a takto pokračuje až k přejezdu SDP v km 163,030 – 162,910, kterým je převedena zpět do levého pásu dálnice.

Ve směru na Brno je doprava od km 162,670 vedena ve dvou pomocných pruzích do vnější části pásu dálnice a takto pokračuje až do km 168,260, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.

od 18. 6. 2016, 13:00 hod. do 19. 6. 2016, 6:00 hod. (1+2 - provedení změny přechodného dopravního značení a stavby dočasných svodidel)

Ve směru na Prahu je v km 168,800 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice a takto pokračuje podél pracoviště (montáž svodidel) až do km 162,080, kde končí přechodné dopravní omezení.

Ve směru na Brno je doprava od km 162,670 vedena ve dvou pomocných pruzích do vnější části pásu dálnice a takto pokračuje až do km 168,260, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.

od 19. 6. 2016, 6:00 hod. do 19. 6. 2016, 15:00 hod. (1+1 - provedení změny přechodného dopravního značení a otevření staveništních vjezdů)

Ve směru na Prahu je v km 168,900 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice a takto pokračuje podél pracoviště (montáž svodidel) až do km 162,080, kde končí přechodné dopravní omezení.

Ve směru na Brno je v km 162,500 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice a takto pokračuje podél pracoviště (otevření staveništních vjezdů) až do km 168,500, kde končí přechodné dopravní omezení.

od 19. 6. 2016, 15:00 hod. do 19. 6. 2016, 19:00 hod. (1+2 - provádění stavebních prací ve středním dělicím pásu)

Ve směru na Prahu je v km 168,900 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice a takto pokračuje podél pracoviště (montáž svodidel) až do km 162,080, kde končí přechodné dopravní omezení.

Ve směru na Brno je od km 162,670 doprava svedena ve dvou pomocných pruzích o šířce 2,5 m a 3,15 m do pravé části pásu dálnice, ve které pokračuje podél pracoviště až do km 168,450, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zákaz vjezdu vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.

od 19. 6. 2016, 19:00 hod. do 6. 8. 2016 (2+2 - provádění stavebních prací ve středním dělicím pásu)

Ve směru na Prahu je od km 168,660 doprava svedena ve dvou pomocných pruzích o šířce 2,5 m a 3,15 m do pravé části pásu dálnice, ve které pokračuje podél pracoviště až do km 162,130, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zákaz vjezdu vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.

Ve směru na Brno je od km 162,670 doprava svedena ve dvou pomocných pruzích o šířce 2,5 m a 3,15 m do pravé části pásu dálnice, ve které pokračuje podél pracoviště až do km 168,450, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zákaz vjezdu vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.

Ředitelství silnic a dálnic se omlouvá řidičům za způsobené dopravní komplikace během těchto dopravních omezení.

Aktuální informace k dopravním omezením jsou dostupné na http://www.dopravniinfo.cz/.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…