Řidiči zápolili v šesti kategoriích. Součástí praktické části bylo zvládnutí vozidla v omezených prostorech, podélné parkování, jízda terénem, slalom, zajištění vozidla na podvalníku, údržba, poskytování první pomoci či řízení v ochranné masce. „Řidiči museli samozřejmě zvládnout také test z pravidel silničního provozu a prokázat znalosti konstrukce a technicko-taktických dat vojenských vozidel,“ prozradil náčelník Centra dopravní výchovy vyškovské akademie podplukovník Radoslav Mareček.
Oproti loňsku organizátoři soutěž obohatili o řízení obrněných vozidel. Kromě zabezpečovacích vozů, jako byly Land Rovery, UAZ 469, Tatra 810 a 815 tak své řidičské schopnosti museli soutěžící předvést také v Pandurech a BVP 2. Zajímavostí přitom je, že svá vozidla nejlépe zvládali právě řidiči těch největších a nejtěžších, tedy obrněných bojových vozidel.
Soutěžící jezdili i na kole

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva