Nová ŠKODA Octavia určuje nová měřítka ve svém segmentu také z pohledu renomovaných odborníků na design. Ze soutěže „Automotive Brand Contest 2013“, pořádané německou Radou pro design, si mladoboleslavský bestseller odnesl vítězství z kategorie Exteriér vozů. Nezávislá porota přitom cenu v této kategorii udělovala vůbec poprvé.
ŠKODA Octavia porotce přesvědčila interpretací nového designového jazyka mladoboleslavské značky v podání šéfdesignéra Jozefa Kabaně a jeho týmu. Třetí generace modelu Octavia posouvá hranice vnímání tradičních hodnot značky: působí dynamicky, ale přitom nadčasově elegantně; má nezaměnitelný výraz, vyzařuje z ní hodnotnost a suverénnost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva