Nepřetržité účetní období podnikového systému PREMIER usnadňuje strategické finanční plánování

26.06.2013 15:40 | Zprávy

Tradiční český výrobce podnikových informačních systémů PREMIER system, a. s. usnadňuje díky funkci „Kontinuální účetní období“ práci účetním i finančním oddělením firem napříč obory podnikání. Firemní účtárně umožňuje bezproblémový přechod na nový účetní rok a společnost nijak nelimituje při tvorbě přehledů z již uzavřených období, jejich porovnávání nebo při zpětné editaci údajů pověřenými zaměstnanci.

Nepřetržité účetní období podnikového systému PREMIER usnadňuje strategické finanční plánování
Foto: Martin Kovář
Popisek: Počítač, internet, klávesnice. Ilustrační foto.

ERP software od PREMIER system automaticky neuzavírá ukončené účetní období a je možné s ním dále pracovat. Uživatel má kdykoliv k dispozici data z minulých let. Údaje nejsou „schované“ v hloubi databáze, a tak z nich lze sestavovat přehledy, případně je velmi jednoduše editovat – samozřejmě pouze zaměstnanci, s vysokým stupněm oprávnění. Při přechodu z minulého účetního období do nového umožňuje systém například bez omezení pracovat v obou obdobích současně.

„Tato zprvu nenápadná vlastnost, kterou náš systém již v základu disponuje, je při běžné každodenní práci účetních oddělení vysoce ceněna. Často představuje významný faktor našich úspěchů ve výběrových řízeních,“ říká Jiří Sonek, obchodní ředitel společnosti PREMIER system.

Uplatnění Kontinuálního účetního období v praxi

Z ERP systému PREMIER lze snadno vyfiltrovat přehledy a ukazatele i starší než rok a údaje vzájemně porovnávat pro potřeby efektivního finančního řízení společnosti.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva