Nepřetržité účetní období podnikového systému PREMIER usnadňuje strategické finanční plánování

26.06.2013 15:40

Tradiční český výrobce podnikových informačních systémů PREMIER system, a. s. usnadňuje díky funkci „Kontinuální účetní období“ práci účetním i finančním oddělením firem napříč obory podnikání. Firemní účtárně umožňuje bezproblémový přechod na nový účetní rok a společnost nijak nelimituje při tvorbě přehledů z již uzavřených období, jejich porovnávání nebo při zpětné editaci údajů pověřenými zaměstnanci.

Nepřetržité účetní období podnikového systému PREMIER usnadňuje strategické finanční plánování
Foto: Martin Kovář
Popisek: Počítač, internet, klávesnice. Ilustrační foto.

ERP software od PREMIER system automaticky neuzavírá ukončené účetní období a je možné s ním dále pracovat. Uživatel má kdykoliv k dispozici data z minulých let. Údaje nejsou „schované“ v hloubi databáze, a tak z nich lze sestavovat přehledy, případně je velmi jednoduše editovat – samozřejmě pouze zaměstnanci, s vysokým stupněm oprávnění. Při přechodu z minulého účetního období do nového umožňuje systém například bez omezení pracovat v obou obdobích současně.

„Tato zprvu nenápadná vlastnost, kterou náš systém již v základu disponuje, je při běžné každodenní práci účetních oddělení vysoce ceněna. Často představuje významný faktor našich úspěchů ve výběrových řízeních,“ říká Jiří Sonek, obchodní ředitel společnosti PREMIER system.

Uplatnění Kontinuálního účetního období v praxi

Z ERP systému PREMIER lze snadno vyfiltrovat přehledy a ukazatele i starší než rok a údaje vzájemně porovnávat pro potřeby efektivního finančního řízení společnosti.

Software rovněž dovoluje sestavovat souhrnné výkazy z vícera ukončených období díky neomezenému přístupu k datům.  Management firmy tím získává téměř okamžitě všechny potřebné podklady pro rozhodování o dalším směřování společnosti. Kvůli automatické tvorbě grafů a tabulek systému PREMIER navíc není třeba jakákoliv další editace výstupů. Všechny ukazatele a přehledy jsou maximálně názorné.

Pohodlná zpětná editace údajů

Výhodou nepřetržitého účetního období je také pohodlná zpětná editace údajů v uplynulých účetních obdobích.  Zaměstnanci firmy mají možnost provádět jakékoliv změny či mazání dokladů v kterémkoliv období bez zanechání prázdných, storno či opravených řádků v deníku. Tato možnost je v praxi nejvíce ceněna zejména pracovníky specializovaných účetních firem. Samozřejmostí je nastavení práv zaměstnanců tak, aby změny mohly provádět pouze pověřené osoby.

Kontinuálnost účetních období napomáhá rovněž při řízení dlouhodobých zakázek a projektů s délkou trvání několik let nebo při sledování nedokončené výroby.

Také v případě, kdy se firma rozhodne k zavedení vlastního fiskálního roku, je nastavení ERP systému PREMIER díky funkci Kontinuálního účetního období snadnou záležitostí. Stačí pouhá změny data u položky „začátek účetního roku“ v hlavní nabídce systému. Všechny ostatní změny proběhnou automaticky, a to i ve všech propojených modulech systému.

O společnosti PREMIER system

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost PREMIER system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.

Více informací naleznete na www.premier.cz

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Vláda odvolala na vlastní žádost z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou

22:03 Úřad vlády: Vláda odvolala na vlastní žádost z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou

Vláda na vlastní žádost odvolala z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou. Do jmenování nového hl…