ERP software od PREMIER system automaticky neuzavírá ukončené účetní období a je možné s ním dále pracovat. Uživatel má kdykoliv k dispozici data z minulých let. Údaje nejsou „schované“ v hloubi databáze, a tak z nich lze sestavovat přehledy, případně je velmi jednoduše editovat – samozřejmě pouze zaměstnanci, s vysokým stupněm oprávnění. Při přechodu z minulého účetního období do nového umožňuje systém například bez omezení pracovat v obou obdobích současně.
„Tato zprvu nenápadná vlastnost, kterou náš systém již v základu disponuje, je při běžné každodenní práci účetních oddělení vysoce ceněna. Často představuje významný faktor našich úspěchů ve výběrových řízeních,“ říká Jiří Sonek, obchodní ředitel společnosti PREMIER system.
Uplatnění Kontinuálního účetního období v praxi
Z ERP systému PREMIER lze snadno vyfiltrovat přehledy a ukazatele i starší než rok a údaje vzájemně porovnávat pro potřeby efektivního finančního řízení společnosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva