Nová kampaň na zrapovaného Shakespeara ukáže experimentální tvář rozhlasových symfoniků

12.10.2015 18:46 | Zprávy

Spojení rapu, symfonického orchestru a Shakespearových sonetů – to vše nabídne posluchačům dnešní koncert ve Smetanově síni Obecního domu.

Nová kampaň na zrapovaného Shakespeara ukáže experimentální tvář rozhlasových symfoniků
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

Symfonický orchestr Českého rozhlasu (SOČR) ukáže v projektu „RAPsody“ svoje umění experimentovat s jinými žánry. Zároveň se představuje v netradiční marketingové kampani.

„Cílem projekt RAPsody je  popularizace Symfonického orchestru Českého rozhlasu a oslava šestistého výročí úmrtí Wiliama Shakespeara. Kampaň je postavená na provokativním vizuálu W. Shakespeara a virálního videa, které je určeno pro silné sociální sítě Českého rozhlasu i sociální sítě hlavních protagonistů, tedy rapperů Jamese Colea a Oto Klempíře,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Český rozhlas

autor: Tisková zpráva

Jak se postavíte k výsledku voleb?

Budete respektovat vůli voličů a dáte šanci sestavit vládu tomu, kdo volby vyhraje? Řeší se teď třeba jmenování Babiše, který je trestně stíhaný, ale jestli to lidem nevadí a zvolí ho, neměl by dostat šanci sestavit vládu? A byl byste pro, aby trestně stíhaný člověk nemohl kandidovat? Třeba mě by to...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku

10:10 Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku

Virtuální realita, rozšířená realita i digitální průvodci – Národní muzeum se v posledních letech pr…