Symfonický orchestr Českého rozhlasu (SOČR) ukáže v projektu „RAPsody“ svoje umění experimentovat s jinými žánry. Zároveň se představuje v netradiční marketingové kampani.
„Cílem projekt RAPsody je popularizace Symfonického orchestru Českého rozhlasu a oslava šestistého výročí úmrtí Wiliama Shakespeara. Kampaň je postavená na provokativním vizuálu W. Shakespeara a virálního videa, které je určeno pro silné sociální sítě Českého rozhlasu i sociální sítě hlavních protagonistů, tedy rapperů Jamese Colea a Oto Klempíře,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva