Nová kampaň na zrapovaného Shakespeara ukáže experimentální tvář rozhlasových symfoniků

12.10.2015 18:46 | Zprávy

Spojení rapu, symfonického orchestru a Shakespearových sonetů – to vše nabídne posluchačům dnešní koncert ve Smetanově síni Obecního domu.

Nová kampaň na zrapovaného Shakespeara ukáže experimentální tvář rozhlasových symfoniků
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

Symfonický orchestr Českého rozhlasu (SOČR) ukáže v projektu „RAPsody“ svoje umění experimentovat s jinými žánry. Zároveň se představuje v netradiční marketingové kampani.

„Cílem projekt RAPsody je  popularizace Symfonického orchestru Českého rozhlasu a oslava šestistého výročí úmrtí Wiliama Shakespeara. Kampaň je postavená na provokativním vizuálu W. Shakespeara a virálního videa, které je určeno pro silné sociální sítě Českého rozhlasu i sociální sítě hlavních protagonistů, tedy rapperů Jamese Colea a Oto Klempíře,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Pohotovost

Co uděláte proto, aby pohotovosti byly lidem dostupné? Obrovský problém vidím i v tom, že když na pohotovost jedete, čekáte tam třeba i půl dne. Je to problém u dospělých a podle mě ještě větší u dětí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

 Ministerstvo zemědělství zve firmy k účasti na veletrhu v Novém Sadu 2026

22:08 Ministerstvo zemědělství zve firmy k účasti na veletrhu v Novém Sadu 2026

Ministerstvo zemědělství zve firmy k účasti na společné expozici na mezinárodním veletrhu Internatio…