Symfonický orchestr Českého rozhlasu (SOČR) ukáže v projektu „RAPsody“ svoje umění experimentovat s jinými žánry. Zároveň se představuje v netradiční marketingové kampani.
„Cílem projekt RAPsody je popularizace Symfonického orchestru Českého rozhlasu a oslava šestistého výročí úmrtí Wiliama Shakespeara. Kampaň je postavená na provokativním vizuálu W. Shakespeara a virálního videa, které je určeno pro silné sociální sítě Českého rozhlasu i sociální sítě hlavních protagonistů, tedy rapperů Jamese Colea a Oto Klempíře,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Nově navrhované masové sledování občanů EU
Dobrý den, zajímal by mě Váš postoj vůči návrhu Evropské Unie zvaný ChatControl, který by znamenal plošné šmírování každé odeslané soukromé zprávy, souborů, a jejich případné okamžité nahlášení policii. Samozřejmě jsou jako odůvodnění zneužívány naše děti, zítra terorismus a kdo ví, co příští rok. D...
Další články z rubriky

16:08 HZS ČR: Český hasičský tým vyrazil do Řecka, poprvé se zapojí do EU Prepositioning
V pondělí 14. července v brzkých ranních hodinách vyrazil z České republiky hasičský tým, který bude…
- 15:00 Hrady CZ se přesouvají na Kunětickou horu s Kabátem, Divokým Billem, Richardem Krajčem a Benem Cristovao
- 13:11 NKÚ: Údaje v digitálních technických mapách jsou neúplné a nespolehlivé
- 12:24 28. týden na trhu pohonných hmot ČMKB
- 10:10 Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku
- 9:47 28. týden na Energetické burze ČMKB