„Dokázali jsme, že můžeme být nejen dodavatelem technologií či systémovým integrátorem, ale že umíme také úspěšně a na vysoké úrovni řídit komplexní projekty s velkým množstvím subdodavatelů,“ zdůrazňuje Miroslav Řezníček, předseda představenstva ČD - Telematiky. „Jsem rád, že jsme společně zadání zvládli k plné spokojenosti koncového zákazníka, tedy Správy železniční dopravní cesty, a že celá stavba mohla být 10. 11. 2016 slavnostně ukončena,“ dodává Řezníček.
Použitá diagnostická zařízení obsahují indikátory horkoběžnosti ložisek, horkých brzd a obručí a plochých kol. Snímače horkoběžnosti jsou vybavené systémem „multibeam“ namontovaným na dutém ocelovém pražci izolovaném od kolejnic.
Informace o všech nápravách projíždějících železničních vozidel jsou ukládány přímo v místě snímání na trati díky sadě počítačů umístěných ve speciálních technologických domcích a současně přenášeny do dopravní kanceláře nejbližší železniční stanice. Zde jsou rovněž uloženy a navíc prezentovány na obrazovce počítače formou tří stavů – BEZ ZÁVAD, v případě zjištění závady přesahující nastavené limity pak ve dvou úrovních KONTROLA nebo STOP. Konkrétní postup odstraňování závady se řídí příslušnou směrnicí a v nejvážnějším případě zahrnuje i okamžité zastavení vlaku na trati. Výstupní informace tohoto systému jsou soustřeďovány i u dispečerů SŽDC, takže data z individuálně instalovaných diagnostických zařízení postupně vytváří diagnostický informační systém závad jedoucích kolejových vozidel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Pozitivní diskriminace
Na jednu stranu odsuzujete pozitivní diskriminaci, na druhou stranu vám nevadí, že se jí vaše vláda dopouští? Proč třeba neustále zvýhodňujete Ukrajince? Já to chápal zpočátku, ale po třech letech? A druhá věc, proč už se dnes nemůžou problémy nazývat skutečnými jmény, proč se kolem některých našlap...
Další články z rubriky

16:14 CzechInvest: Český polovodičový průmysl jako priorita
Význam rozvoje polovodičového průmyslu a jeho role v budoucí prosperitě české ekonomiky.
- 11:14 Policie ČR: Celorepubliková soutěž dopravních policistů
- 7:16 Nadace ČEZ: Až na Mars už dosportovali uživatelé aplikace EPP-Pomáhej pohybem
- 22:31 Jihomoravský kraj: Ceny kraje za rok 2024
- 19:33 AOPK ČR: Čtyři mrtví vlci na Jesenicku. Pravděpodobně otrava
- 16:30 Kouzlo českých krajin: Proč stojí za to vyrazit na cesty