Příkladem nedávných úspěšných sezónních akcí je například svátek Sv. Valentýna nebo Den matek. Aktuálně připravují obchodníci speciální slevové nabídky související se svatbou a vším kolem ní. Právě probíhající svatební speciál potvrzuje úspěch změny fungování slevových serverů na českém trhu. „Jen za první týden speciálu utratili Češi na Vykupto.cz za nabídky související se svatební tematikou okolo půl milionu korun. Celkem očekáváme nárůst tržeb v rozmezí 10 až 20 %, říká Tomáš Bátrla z Vykupto.cz a dodává: „Stále častěji sledujeme, že na slevových serverech hledají lidé inspiraci a nabídky v závislosti na konkrétních událostech, svátcích, společenských tématech a sezónních akcích. Tematické akce jsou cestou, jak rychle najdou nabídky podle toho, čím zrovna žijí a co je zajímá.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva