Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Médea Public Relations
21
Některé významné automobilky působící na českém trhu neuvádějí pravdivá čísla o svých prodejích a záměrně mlží. Jaký k tomu mají důvod?
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Médea Public Relations
Peníze nejsou všechno, ale bez nich to taky najde, i když jsou pořád věci, které si za peníze nekoupíte, jako je zdraví, svoboda, ale chápete i lidi, že jsou frustrovaní z toho, že se většina z nich má čím dál hůř?
Nedostatek zaměstnanců zůstává jednou z nejvýznamnějších bariér rozvoje českých podniků.