O2 zvyšuje objemy mobilních dat ve svých tarifech. Novým i stávajícím zákazníkům

14.01.2014 9:40

Od 13. ledna 2014 zvyšuje O2 objem dat v tarifech FREE O2 Plus a FREE CZ. V případě tarifu FREE O2 Plus se objem přenesených dat zvyšuje ze 150 MB na 200 MB, v tarifu FREE CZ bude k dispozici 1,5 GB dat namísto dřívějšího 1 GB. Zákazníci O2 s tímto tarifem tak získají k neomezenému volání do všech sítí v Česku ještě o polovinu větší porci mobilních dat.

O2 zvyšuje objemy mobilních dat ve svých tarifech. Novým i stávajícím zákazníkům
Foto: red
Popisek: O2

Zvýšení se týká i tarifů mobilního internetu pro notebooky či tablety. Stejně tak se zvýšení FUP týká i zákazníků s mobilními telefony, kteří dosud nemají aktivovaný jeden z tarifů FREE a využívají starší datové tarify. Výhodnější podmínky platí i pro zákazníky s firemními a podnikatelskými tarify.

"Změna se týká úplně všech zákazníků: nezáleží ani na tom, zda platí paušálně či využívají předplacené karty. Tímto krokem reagujeme na zvýšenou poptávku našich zákazníků po mobilních datech. Zvýšení FUP našim zákazníkům umožní využívat jejich chytré telefony, tablety a notebooky na Chytré síti opravdu naplno," říká Silvia Cieslarová, ředitelka segmentu mobilních služeb společnosti Telefónica Czech Republic.

Všichni zákazníci si mohou aktuální zůstatek dat a jejich čerpání kdykoliv sami zkontrolovat v internetové samoobsluze Moje O2 - buď na adrese www.mojeo2.cz, nebo v mobilní aplikaci Moje O2. Zde si také mohou snadno a rychle dokoupit další data.

Vyšší objem dat i pro LTE

"Naši zákazníci s jedním z LTE modemů mohou tuto zvýšenou porci dat okamžitě začít využívat na nejrychlejší mobilní síti LTE v Praze a v Brně. Pro zákazníky s chytrými telefony spustíme LTE v kombinaci s hlasovými službami do konce února," doplňuje Cieslarová. Síť LTE od O2 umožňuje stahování dat rychlostí až 75 Mb/s a bleskovou odezvu v řádu 20-25 milisekund. To předurčuje LTE například pro aplikace náročné na kapacitu a odezvu sítě, například pro stahování či streamování filmů či videí, a také pro hraní on-line her.

Nová kampaň na podporu mobilního internetu

Na podporu své nabídky mobilního internetu startuje O2 od 13. ledna novou reklamní kampaň. Ta začne v televizi a na billboardech, na internetu, v tisku a na prodejnách.

"Tato reklamní kampaň navazuje na úspěšnou komunikaci revolučních tarifů FREE, prostřednictvím kterých jsme jako první na jaře loňského roku osvobodili volání. Tato kampaň se nese ve stejném duchu, jejím hlavním motivem je svoboda," říká Pavel Jankovský, ředitel marketingové komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic.

Kampaň bude rozdělena do třech fází: První se bude týkat zvýšení objemu mobilních dat pro všechny zákazníky, druhá pak zvýhodněné nabídky tabletu s mobilním internetem: zákazníci O2 si mohou mobilní internet pořídit v kombinaci s tabletem Samsung GALAXY Tab za 397 korun měsíčně na dva roky a být tak online i tam, kde není wi-fi signál.

Poslední fáze kampaně bude propagovat revoluční televizi O2 TV - válkám o dálkový ovladač je díky O2 konec. Od spuštění nové O2 TV mohou zákazníci svoje oblíbené pořady sledovat až 30 hodin zpětně nebo si je nahrát, klidně i na dálku, a odložit jejich zhlédnutí na později.

O společnosti Telefónica Czech Republic

Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace - datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Jak první operátor v České Republice spustila LTE (Long Term Evolution), síť 4. generace mobilní komunikace, která umožňuje nejrychlejší mobilní internet současnosti. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje 312 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Klub českých turistů nechal vytvořit nové turistické bundy

21:34 Klub českých turistů nechal vytvořit nové turistické bundy

Klub českých turistů společně s příborskou firmou ALPICZECH nechal vytvořit turistickou bundu speciá…