„Pozitivního vývoje jsme dosáhli především díky úzké partnerské spolupráci s našimi klienty, kterým jsme připravovali řešení přímo na míru. Do příznivých výsledků tak můžeme započítat jak úspěchy na českém, tak i na zahraničních trzích,“ uvádí výkonný ředitel OKIN FACILITY Václav Trávník a dodává: „Podobné výsledky očekáváme i v letošním roce, ve kterém se chceme nadále zaměřit nejenom na systematické zkvalitňování služeb, ale také na rozšíření nabídky, která umožní našim partnerům úspěšnou realizaci jejich specifických požadavků a podnikatelských cílů.
Česká centrála OKIN FACILITY během loňského roku zrealizovala náročný projekt v celé síti prodejen Albert společnosti AHOLD, v jehož rámci implementovala unikátní komplexní systém pro správu dat s názvem OKIN HelpDesk. Systém dokáže spravovat různé typy požadavků na údržbu objektů a zařízení v reálném čase s online přístupem jak dodavatelů služeb, tak pracovníků společnosti AHOLD. Společnost mimo jiné v květnu významně podpořila formou zlatého sponzorství celosvětově nejdůležitější událost oboru European Facility Management Conference, která se konala v pražském Kongresovém centru a hostila zástupce špiček facility managementu z celého světa.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva