Ombudsman se obrátil na ministra Havlíčka kvůli platbám za elektronické dálniční známky

18.04.2021 9:50 | Zprávy

Na ombudsmana se obracejí lidé, kteří zadali do systému na elektronické dálniční známky nesprávnou registrační značku vozidla a svou chybu si uvědomili až po zaplacení. V současnosti není vždy možné získat za takovou platbu peníze zpět, ani zpětně opravit zadanou registrační značku.

Ombudsman se obrátil na ministra Havlíčka kvůli platbám za elektronické dálniční známky
Foto: ochrance.cz
Popisek: Veřejný ochránce práv - logo

Systém umožňuje zadat dokonce i registrační značky v nesprávném formátu. Ombudsman Stanislav Křeček se proto v této věci obrátil na ministra dopravy Karla Havlíčka s žádostí o nápravu.

Lze pochopit, že případná oprava ani vrácení peněz nejsou možné ve chvíli, kdy je zadána registrační značka existujícího vozidla. V takovém případě je na tom, kdo nesprávnou značku zadal a zaplatil, aby se spojil s vlastníkem onoho vozidla a pokusili se situaci vyřešit. “

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Havlíček , systém , dálniční známka , TZ , VOP

autor: Tisková zpráva

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Veřejná doprava

Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací

Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…