Muzeum představuje trvalé i dočasné expozice vztahující se ke sportu a Olympijským hrám a Olympijskému hnutí. S expozicí, čítající více než 1500 exponátů a audiovizuálních příspěvků, multimediální ukázky a jiná hlasová média, představuje muzeum největší archiv Olympijských her na světě a zároveň hlavní turistickou atrakci v Lausanne, kterou ročně navštíví více než 200 000 návštěvníků.
Po dvacetileté existenci byla tato instituce na počátku roku 2012 uzavřena z důvodu renovace, která měla být dokončena do konce roku 2013. Uzavření pro širokou veřejnost umožnilo muzeu, aby se zamyslelo nad novou vizí expozic pro 21. století a aby zhodnotilo, jak by mohlo nabídnout nové zážitky pro mládež, rodiny, turisty, výzkumníky, sportovce a fanoušky. To vše s cílem představit mimořádné dědictví Olympijských her konaných v různých městech po celém světě.
Společnost Panasonic s potěšením pokračuje v pevném partnerství s Olympijskými hrami jako oficiální celosvětový partner Olympijských her pro kategorii audiovizuálního vybavení. Dlouhodobou idejí společnosti Panasonic při Olympijských hrách je „Sdílení vášně“, jejímž cílem je pomoci pečovat o vzrušení z každého okamžiku Olympijských her a přenést tuto vášeň a atmosféru Olympijských her na každého diváka, fanouška i sportovce. V praxi to znamená, že společnost Panasonic poskytuje nejmodernější špičkovou AV technologii a svými aktivitami při propagaci a během Olympijských her zajišťuje silnou podporu pro činnost největší sportovní celosvětové události, na sportovištích, místech vysílání a dokonce i v domácnostech diváků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva