„Strategie cestovního ruchu pro následujících pět let ukázala cíle, kam máme směřovat. Kromě toho, že bychom se měli zaměřit hlavně na rodiny s dětmi, máme také pokračovat v propagaci značky Východní Čechy. Nyní navazujeme úzké kontakty s Královéhradeckým krajem a pro příští rok chceme prohloubit spolupráci. Znamená to například společné účasti na veletrzích a jednotné turistické noviny,“ říká René Živný, radní Pardubického kraje pro cestovní ruch, který o spolupráci jednal se svým královéhradeckým protějškem Otakarem Rumlem. „Společnou propagaci pod značkou Východní Čechy vidím jako jednoznačně efektivní na Slovensku, v Polsku nebo v Německu. Lidé tam nerozlišují administrativní hranice krajů a značka Východní Čechy je pro ně srozumitelná,“ dodal krajský radní.
Z marketingového hlediska je pro území Pardubického kraje používán název Turistický region Východní Čechy. Oficiálním vymezením turistických regionů ČR agenturou CzechTourism z roku 2010 je tato značka spojena s územím Pardubického kraje a kvůli přesahu turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko do Královéhradeckého kraje je částečně používána i pro toto území.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV