Penny Market hledá Hvězdu regionu a soutěží o exkurze k českým výrobcům

15.07.2013 9:34 | Zprávy

Řetězec Penny Market pro své zákazníky připravil prázdninovou soutěž s mottem Toulky po České republice, která umožní výhercům nahlédnout do tajů výroby Becherovky nebo oblíbeného Pribináčka a dalších regionálních výrobců. Kromě šťastných výherců budou na jejím konci stát také Hvězdy regionů.

Penny Market hledá Hvězdu regionu a soutěží o exkurze k českým výrobcům
Foto: Penny Market
Popisek: Penny Market

Soutěž probíhá od 12. července do 29. srpna. Podmínkou účasti je nákup v PENNY nad 300 korun a zaslání soutěžní SMS v určeném tvaru. Soutěž je koncipována do sedmi týdenních kol, v každém zákazník spolu s unikátním kódem z účtenky musí odeslat také číslo svého nejoblíbenějšího výrobku, jenž zjistí přímo v letácích Penny nebo na internetových stránkách www.penny.cz.

Vyhrávat se budou jak ceny týdenní, tak na závěr soutěže také hlavní. Jejich charakter jde ruku v ruce s mottem Toulky po České republice. Výherce hlavních cen si tak může užívat projížďky v nové Škodě Citigo nebo víkend  ve Velkých Pavlovicích.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Plakát

Přečetl jsem si váš názor na pana Okamuru, kde ho odsuzujete za ten, tzv kontroverzní plakát. Povězte mi, jak se vaše odsudky pana Okamury snášejí s desítkami brutálních vražd, pachaných přistěhovalci? Co říkáte na zavraždění ubodáním dvouletého dítěte a muže, který ho chránil? Opravdu se vám ten pl...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Umělou inteligenci používá třetina populace

7:33 ČSÚ: Umělou inteligenci používá třetina populace

V roce 2025 používalo internet každý den více než 80 % obyvatel Česka starších 16 let. Nejčastěji si…