Soutěž probíhá od 12. července do 29. srpna. Podmínkou účasti je nákup v PENNY nad 300 korun a zaslání soutěžní SMS v určeném tvaru. Soutěž je koncipována do sedmi týdenních kol, v každém zákazník spolu s unikátním kódem z účtenky musí odeslat také číslo svého nejoblíbenějšího výrobku, jenž zjistí přímo v letácích Penny nebo na internetových stránkách www.penny.cz.
Vyhrávat se budou jak ceny týdenní, tak na závěr soutěže také hlavní. Jejich charakter jde ruku v ruce s mottem Toulky po České republice. Výherce hlavních cen si tak může užívat projížďky v nové Škodě Citigo nebo víkend ve Velkých Pavlovicích.
Lákavé výhry jsou však i v týdenních kolech, mimo jiné je ve hře řada exkurzí do výroben tradičních českých značek, jako je Madeta, Pribina či pivovary Krušovice a Pilsner Urquel nebo závody Becherovka. Penny Market je tak věrný svému sloganu Nakupujte hezky česky i v oblasti soutěží.
A Hvězdy regionů? Ty svým hlasování prostřednictvím uvedení čísla oblíbeného výrobku v soutěžní sms vyberou sami zákazníci. Hvězdou regionu se stane ten výrobek, který za daný kraj získá nejvíce soutěžních sms.
Více informací na www.penny.cz
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva