Je nejsilnější značkou v rámci mBank Group, která právě v těchto dnech mění svůj název z BRE Bank Group. To však není jediná změna, kterou mBank v Čechách a na Slovensku chystá. V rámci projektu Nová mBank představí v únoru příštího roku nejen nové logo a firemní design, ale současně nabídne zákazníkům nové, revoluční internetové bankovnictví. To představuje největší inovaci a zároveň i investici v rámci Nové mBank.
„mBank se promění. Změníme logo a představíme nové internetové bankovnictví. Co ale určitě nezměníme, je přístup ke svým zákazníkům. Nestaneme se nudnou bankou. Budeme stále otevření, transparentní a dynamičtí a vrátíme mBank roli průkopníka a nositele inovací,“ říká Roman Truhlář, generální ředitel mBank.
Revoluční internetové bankovnictví
Nové internetové bankovnictví bylo vyvinuto mezinárodními experty pro všechny tři trhy současně (PL, ČR, SR). Na jeho přípravě se podílí více než 300 zaměstnanců mBank ve spolupráci s globálními partnery, ze kterých jmenujme například Accenture, Artegence a Meniga.
Výsledkem jejich práce bude uživatelsky přívětivé a snadno ovladatelné prostředí s desítkami nových funkcí a vylepšení, jež se svým neotřelým designem radikálně odlišuje od dosud užívaných tabulkových přehledů.
„Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem," říká Michał Panowicz, výkonný ředitel projektu, a dodal: „Vsadili jsme na inovativní technologická řešení, která v on-line bankovnictví nebyla dosud použita. Že to byl krok správným směrem a že mBank dnes stojí na špici v internetových bankovních inovacích, dokazuje řada mezinárodních ocenění, kterými se dnes Nová mBank může pochlubit."

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva