Profil vznikl ještě v době tzv. Žlutého jara – prezentačních jízd vlaků Desiro RegioJet v několika krajích na jaře 2010 a dříve se jmenoval Ostře sledované žluté vlaky. Od jara letošního roku se podařilo profil přejmenovat na RegioJet, s tím, že Facebook je pro RegioJet i další značky skupiny Student Agency velmi důležitý.
RegioJet hodlá komunikaci přes Facebook dále rozvíjet, chystá se fanouškům nabídnout speciální akce jako prvním.
Snažíme se ho mít jako nástroj aktivní komunikace s fanoušky, zájemci o dopravu, komunitou, zákazníky a všemi, co se nějak zajímají o RegioJet.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil