Počet fanoušků profilu RegioJet na Facebooku překročil 20 000

24.06.2012 21:25 | Zprávy

V průběhu tohoto víkendu překročil počet fanoušků profilu RegioJet na Facebooku magickou hranici 20 000.

Počet fanoušků profilu RegioJet na Facebooku překročil 20 000
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vlak firmy Regiojet

Profil vznikl ještě v době tzv. Žlutého jara – prezentačních jízd vlaků Desiro RegioJet v několika krajích na jaře 2010 a dříve se jmenoval Ostře sledované žluté vlaky. Od jara letošního roku se podařilo profil přejmenovat na RegioJet, s tím, že Facebook je pro RegioJet i další značky skupiny Student Agency velmi důležitý.

RegioJet hodlá komunikaci přes Facebook dále rozvíjet, chystá se fanouškům nabídnout speciální akce jako prvním.

Snažíme se ho mít jako nástroj aktivní komunikace s fanoušky, zájemci o dopravu, komunitou, zákazníky a všemi, co se nějak zajímají o RegioJet.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Šmírování

Je evidentní, že se EU snaží prosadit to šmírovaná lidí za každou cenu. Zajímá mě, kdo za tím stojí a proč to pořád řeší, když co vím, je většina členských států proti? Nebo vy jste snad pro?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP: RENCAR nemá žádné právo užívat reklamní plochy v majetku DPP

16:08 DPP: RENCAR nemá žádné právo užívat reklamní plochy v majetku DPP

Městský soud v Praze potvrdil zamítnutí žaloby společnosti RENCAR ze skupiny JCDecaux v klíčovém sou…