Dlouhodobě se snaží o zmenšení dopadu na životní prostředí a o zlepšení zdraví a hygieny. Redukcí surovin a ekologickými opatřeními společnost od roku 2008 ušetřila v továrnách již 400 milionů Euro. Dalších 200 milionů Euro bylo ušetřeno skrz výrobu, logistiku či výzkum a to jen za rok 2014. Údaje vychází z nových výsledků závazků v rámci plánu udržitelného rozvoje. Společnost tak potvrzuje, že je možné dosáhnout růstu tržeb a zvýšení pozitivního sociálního dopadu bez rostoucí ekologické stopy výroby na životní prostředí.
„V nestálém světě rostoucí sociální nerovnosti, zvyšující se populace, rozvojových výzev a změn klimatu, je potřeba podniků přizpůsobit se jasná, stejně jako potřeba výhod a příležitostí. Máme-li i nadále růst, je třeba pozměněného přístupu napříč celým hodnotovým řetězcem. Čím dál náročnějšího zodpovědného podnikání a značek si všímají i spotřebitelé. Z naší zkušenosti plyne, že značky a produkty, které odpovídají této poptávce – "trvale udržitelné značky" – přinášejí silnější a rychlejší růst. Tyto značky rostly dvakrát rychleji než další značky společnosti a v roce 2014 představovaly polovinu jejího růstu.,“ komentuje Paul Polman, Unilever CEO. Největších úspěchů a nadprůměrného růstu dosahují právě značky, které jdou cestou trvale udržitelného rozvoje, mezi ně patří například Dove, Ben&Jerry či Magnum.
Unilever plán udržitelného rozvoje je součástí cíle zlepšit do roku 2020 zdraví a duševní pohodu více než miliardě lidí. Jen v roce 2014 pomohly programy společnosti zlepšit zdravotní a hygienické návyky okolo 397 milionů lidí. Do roku 2020 také společnost plánuje, aby všechny její zemědělské suroviny pocházely z udržitelných zdrojů. Doteď z udržitelných zdrojů pochází 100 % palmového oleje, který je používán ve výrobě a 55 % dalších zemědělských surovin.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PR článek