Pojišťovna Generali přichází s novou službou, prvním cestovním pojištěním, které zaručí klientům cestovních kanceláří rychlé vrácení peněz za neuskutečněné zájezdy v případě, kdy dojde ke krachu cestovní kanceláře. Ještě v letošní sezóně tak budou moci odjet na zaslouženou dovolenou, i když by došlo k úpadku cestovky, u které si zájezd zakoupí. Pojišťovna Generali tak všem českým turistům nabízí formou služby adekvátní ochranu do té doby, než bude novelizován zastaralý zákon upravující některé podmínky podnikání v cestovním ruchu, který nechrání koncové spotřebitele dostatečně.
„Toto pojištění je službou pro klienty. Pokud přihlásí svůj nárok za neuskutečněný zájezd kvůli krachu CK z našeho nového cestovního pojištění, vyřídíme veškerou agendu v rámci úpadku s pojišťovnou, u které je pojištěna cestovní kancelář a vyplatíme plnou cenu zájezdu až do výše sjednané pojistné částky,“ vysvětluje jednoduchý princip fungování nového pojištění generální ředitel a člen představenstva pojišťovny Generali Štefan Tillinger.
„Na jeden zájezd a jednu osobu se lze jednorázově pojistit za dvacet korun do limitu 10 000 korun, za padesát do 20 000. Maximální pojistný limit je 80 000, tato varianta stojí osmdesát korun,“ upřesňuje Pavel Sivák, vedoucí oddělení pojištění privátních rizik pojišťovny Generali.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali