„Od začátku roku jednoznačně rosteme v obsazenosti, padají rekordy v denním počtu cestujících, přestože se cenově nepodbízíme,“ říká Leoš Novotný, generální ředitel společnosti LEO Express, a dodává: „Spoje míváme vyprodané nejen v pátek, jako tomu bylo ještě před dvěma měsíci, ale i jindy – čtvrtky, soboty, neděle. Ve špičkách proto nasazujeme zdvojené soupravy, které mají ve srovnání s Pendolinem či Regiojetem největší kapacitu na trase Praha-Ostrava.“ Během povodní zaznamenal LEO Express pokles v obsazenosti, která se ale rychle dostala opět nad průměr 70 %.
Jako velmi úspěšnou hodnotí společnost kampaň na podporu zákaznické karty, kterou si pořídilo přes deset tisíc lidí a ke spuštění je připraven věrnostní program.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: LEO Express