Ředitelství silnic a dálnic zahájilo modernizaci pravého dálničního pásu na dálnici D1 mezi Měřínem a Velkým Meziříčím

01.06.2016 8:35

Ředitelství silnic a dálnic zahájilo v úterý 31. 5. modernizaci pravého jízdního pásu (směr na Brno) na dálnici D1 mezi Měřínem a Velkým Meziříčím. Doprava bude vedena v režimu 2+2 v zúžených jízdních pruzích v levém jízdním pásu, rychlost bude omezena na 80 km/hod. Modernizace pravého jízdního pásu potrvá do konce října.

Ředitelství silnic a dálnic zahájilo modernizaci pravého dálničního pásu na dálnici D1 mezi Měřínem a Velkým Meziříčím
Foto: ŘSD
Popisek: Logo ŘSD

Vedení dopravy:

1) Uzavírka pravého jízdního pásu dálnice v km 133,943 – 141,327, nájezdové větve pravé poloviny MÚK Měřín (EXIT 134) a výjezdové větve pravé poloviny MÚK Velké Meziříčí-západ (EXIT 141) v termínu od 31. 5. 2016 do 31. 10. 2016 (přičemž v termínu od 31. 5. 2015 do 2. 6. 2016 (v případě nevhodných klimatických podmínek nejdéle do 5. 6. 2016, 14:00 hod. – bude provedena změna přechodného dopravního značení) z důvodu provádění modernizace pravého pásu dálnice).

od 31. 5. 2016 do 2. 6. 2016 (provedení změny přechodného dopravního značení)

Ve směru na Prahu je doprava vedena z důvodu převedení dopravy z etapy 2b do etapy 3a v jednom jízdním pruhu. Výjezd a nájezd v přilehlých křižovatkách je umožněn.

Ve směru na Brno je doprava vedena v důsledku převedení dopravy z etapy 2b do etapy 3a v jednom jízdním pruhu. Výjezd a nájezd v přilehlých křižovatkách je umožněn.

od 3. 6. 2016 do 31. 10. 2016

Ve směru na Prahu je doprava vedena v km cca 141,885 – 133,503 ve dvou zúžených (min. 2,50 m a 3,15 m) pomocných pruzích ve vnější části pásu dálnice. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidlům, jejich okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.

Ve směru na Brno je doprava vedena mezi přejezdy středního dělicího pásu v km 133,658 – 133,793 a v km 141,465 – 141,585 ve dvou zúžených (min. 2,50 m a 3,15 m) pomocných pruzích ve vnitřní části protisměrného (levého) pásu dálnice. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidlům, jejich okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.

V tomto termínu je dále uzavřena

·         nájezdová větev pravé poloviny MÚK Měřín (EXIT 134), tj. větev pro dopravu Měřín (II/348) → Brno (D1), za níž je vedena objízdná trasa z obce Měřín po silnici II/602 směr Velké Meziříčí, před nímž je umožněn nájezd na MÚK Velké Meziříčí-západ (EXIT 141) na D1 směr Brno,

·         výjezdová větev pravé poloviny MÚK Velké Meziříčí-západ (EXIT 141), tj. větev pro dopravu Praha (D1) → Křižanov, Velké Meziříčí (II/602), za níž je vedena objízdná trasa dále po D1 směr Brno k následující MÚK Velké Meziříčí-východ (EXIT 146), odkud je umožněn sjezd do cílových destinací,

·         odpočívka Stránecká Zhoř, vpravo (km 138,950).

2) Uzavírka nájezdové větve pravé poloviny MÚK Velké Meziříčí-západ (EXIT 141) a levé poloviny MÚK Velké Meziříčí-západ, tj. nájezdové i výjezdové větve, v termínu od 3. 9. 2016 do 23. 9. 2016 z důvodu provedení opravy povrchu vozovky na dotčených křižovatkových větví.

od 3. 9. 2016 do 23. 9. 2016

V tomto termínu je mimo uzavírku dle varianty 1 dále uzavřena

·         nájezdová větev pravé poloviny MÚK Velké Meziříčí-západ (EXIT 141), tj. větev pro dopravu Velké Meziříčí (II/602) → Brno (D1), za níž je vedena objízdná trasa dále po silnici II/602 přes město Velké Meziříčí do MÚK Velké Meziříčí-východ (EXIT 146), odkud je umožněn nájezd na D1 směr Brno,

·         výjezdová větev levé poloviny MÚK Velké Meziříčí-západ (EXIT 141), tj. větev pro dopravu Brno (D1) → Velké Meziříčí (II/602), za níž je vedena objízdná trasa již z MÚK Velké Meziříčí-východ (EXIT 146) na silnici II/602, po níž je doprava vedena do cílových destinací,

·         nájezdová větev levé poloviny MÚK Velké Meziříčí-západ (EXIT 141), tj. větev pro dopravu Velké Meziříčí (II/602) → Praha (D1), za níž je vedena objízdná trasa dále po silnici II/602 a II/348 do MÚK Měřín (EXIT 134), odkud je umožněn nájezd na D1 směr Praha.

3) Uzavírka výjezdové větve pravé poloviny MÚK Měřín (EXIT 134) v termínu od 24. 9. 2016 do 24. 10. 2016 z důvodu provedení opravy povrchu vozovky na dotčených křižovatkových větví a z důvodu provedení prací na tělese pravého pásu dálnice.

od 24. 9. 2016 do 24. 10. 2016

V tomto termínu je mimo uzavírku dle varianty 1 dále uzavřena

·         výjezdová větev pravé poloviny MÚK Měřín (EXIT 134), tj. větev pro dopravu Praha (D1) → Měřín (II/348), za níž je vedena objízdná trasa již z MÚK Velký Beranov (EXIT 119) po silnici II/353 a II/602 do cílových destinací.

4) Uzavírka poloviny přivaděče k levé polovině MÚK Velké Meziříčí-západ (EXIT 141) v délce cca 70 m v termínech od 17. 6. 2016 do 9. 7. 2016od 12. 7. 2016 do 2. 9. 2016 a od 24. 9. 2016 do 31. 10. 2016 z důvodu provádění stavebních činností (nevyžadující úplnou uzavírku) v místě pod mostním objektem ev. č. D1-175.

od 17. 6. 2016 do 9. 7. 2016od 12. 7. 2016 do 2. 9. 2016 a od 24. 9. 2016 do 31. 10. 2016

Doprava ve směru Brno (D1) → Velké Meziříčí (II/602) a Velké Meziříčí (II/602) → Praha (D1) bude v cca 70metrovém úseku dálničního přivaděče k MÚK Velké Meziříčí - západ (EXIT 141) řízena jednosměrně (střídavě) dle signalizačního zařízení.

5) Uzavírka levé poloviny MÚK Velké Meziříčí-západ, tj. nájezdové i výjezdové větve, v termínech od 9. 6. 2016 do 16. 6. 2016 a od 10. 7. 2016 do 11. 7. 2016 z důvodu bourání (a následného vyzdvižení) mostního objektu D1-175..1.

od 9. 6. 2016 do 16. 6. 2016 a od 10. 7. 2016 do 11. 7. 2016 (varianta 5)

V tomto termínu je mimo uzavírku dle varianty 1 dále uzavřena

·         výjezdová větev levé poloviny MÚK Velké Meziříčí-západ (EXIT 141), tj. větev pro dopravu Brno (D1) → Velké Meziříčí (II/602), za níž je vedena objízdná trasa již z MÚK Velké Meziříčí-východ (EXIT 146) na silnici II/602, po níž je doprava vedena do cílových destinací,

·         nájezdová větev levé poloviny MÚK Velké Meziříčí-západ (EXIT 141), tj. větev pro dopravu Velké Meziříčí (II/602) → Praha (D1), za níž je vedena objízdná trasa dále po silnici II/602 a po II/348 do MÚK Měřín (EXIT 134), odkud je umožněn nájezd na D1 směr Praha.

Ředitelství silnic a dálnic se omlouvá řidičům za způsobené dopravní komplikace.

Aktuální informace k dopravním omezením jsou dostupné na http://www.dopravniinfo.cz/ a www.novad1.cz

Data o stavbě D1 modernizace – úsek 18, EXIT 134 Měřín – EXIT 141 Velké Meziříčí západ

 

Hlavní trasa:

Délka: 7200 m (km 134,014–141,200)

Kategorie: D 28/120

Plocha vozovek: 201 600 m2

Počet stavebních objektů: 40

 

Projektant PDPS: Dopravoprojekt Ostrava, spol. s r.o.

Zhotovitel: Sdružení Eurovia CS, a.s. a STRABAG a.s.

Cena stavby dle smlouvy: 1 030 001 868 Kč (bez DPH)

 

Shrnutí modernizace

Úseky uvedené do provozu:

úsek 05, EXIT 41 Šternov – EXIT 49 Psáře

úsek 09, EXIT 66 Loket – EXIT 75 Hořice

úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov – EXIT 112 Jihlava

úsek 21, EXIT 153 Lhotka – EXIT 162 Velká Bíteš

 

Úseky v realizaci:

úsek 03, EXIT 29 Hvězdonice – EXIT 34 Ostředek

úsek 06, EXIT 49 Psáře – EXIT 56 Soutice

úsek 18, EXIT 134 Měřín – EXIT 141 Velké Meziříčí, západ

úsek 22, EXIT 162 Velká Bíteš – EXIT 168 Devět křížů 

úsek 25, EXIT 178 Ostrovačice – EXIT 182 Kývalka

 

Úseky ve výběrovém řízení:

úsek 10, EXIT 75 Hořice – EXIT 81 Koberovice

úsek 12, EXIT 90 Humpolec – EXIT 104 Větrný Jeníkov

úsek 15, EXIT 112 Jihlava – EXIT 119 Velký Beranov

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: Česko jako destinace pro golfisty získává na popularitě

7:02 CzechTourism: Česko jako destinace pro golfisty získává na popularitě

Česko posiluje svůj potenciál evropské golfové destinace. Golfový turismus patří k významným zdrojům…