ČEZ Prodej jako dodavatel poslední instance (DPI), který převzal ze dne na den přes 373 000 nových zákazníků, okamžitě zmobilizoval veškeré rezervy. Nabral stovky interních i externích pracovníků do zákaznické obsluhy, na brigádu při zpracování agendy spojené s DPI chodili zaměstnanci z nejrůznějších částí firmy.
Režim dodavatele poslední instance zafungoval velmi dobře a nikdo ze zákazníků se neocitl ani na okamžik bez dodávek elektřiny a plynu. Za půl roku se ČEZ Prodej podařilo převést 99 % ze zákazníků Bohemia Energy na standardní smlouvy, takže v DPI na konci zůstalo jen 2157 z nich. Z toho je 432 podnikatelů a 1725 domácností. Celkem 750 z těchto zbývajících odběrných míst nemělo během celého období žádnou nebo mělo jen minimální spotřebu.
Zvládnout tak obrovský nápor pomáhala ČEZ Prodej posílená call centra a zákaznická centra, která v prvních týdnech po pádu Bohemia Energy vyřizovala až čtyřnásobný počet požadavků. Zafungoval také on-line podpis nové smlouvy, který ČEZ Prodej okamžitě zprovoznil. Jen během prvního měsíce od spuštění využilo on-line přechod z DPI na 100 000 odběratelů, což významně ulevilo přetíženým kontaktním centrům.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva