ŠKODA AUTO blahopřeje vítězům Tour de France

24.07.2013 18:50

Jubilejní 100. ročník slavné Tour de France, kterou již podesáté sponzorovala ŠKODA AUTO, vyhrál Angličan Christopher Froome. Vítězové obdrželi v cíli české křišťálové trofeje.

ŠKODA AUTO blahopřeje vítězům Tour de France
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Emocemi nabité finále na pařížském bulváru Champs-Élysées: po náročných 3 479 kilometrech se Christopher Froome z Velké Británie stal vítězem Tour de France 2013. V cíli klasického cyklistického závodu pod Vítězným obloukem Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za výrobu a logistiku, předal trofej vítězi bílého trikotu a pogratuloval vítězům dalších kategorií. Společnost ŠKODA AUTO podpořila letošní jubilejní Tour de France jako oficiální sponzor již podesáté.

Peloton závodníků slavnostně projel po pařížském bulváru Champs-Élysées. Celkovým vítězem třítýdenního závodu se po zásluze stal Christopher Froome z Velké Británie. Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast výroby a logistiky poblahopřál celkovému vítězi a předal držiteli bílého trikotu pro nejlepšího mladého jezdce do 25 let, kterým se byl Nairo Alexander Quintana Rojas z Kolumbie, trofej z českého křišťálu. Nairo Alexander Quintana Rojas byl v cíli také držitelem puntíkovaného trikotu pro nejlepšího vrchaře, a tak získal ještě druhou trofej. Také celkový vítěz Christopher Froome a vítěz zeleného trikotu pro nejlepšího sprintera, Peter Sagan ze Slovenska, se těší z cenných trofejí. Designér společnosti ŠKODA AUTO Peter Olah navrhl křišťálové poháry a čeští skláři ručně vytvořili jejich konečnou podobu.
 
Společnost ŠKODA AUTO letos poskytla organizátorům Tour de France celkem 250 vozů. Jako doprovodné vozy byly nasazeny zejména nové modely ŠKODA Octavia, ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb včetně zcela přepracovaných vozů Superb. Zejména v roli červeného ředitelského vozu Christiana Prudhommea budil nový Superb zaslouženou pozornost. Součástí letošní flotily vozů ŠKODA na Tour de France byly také modely Rapid, Yeti a Citigo.
 
Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast prodeje a marketingu, hodnotí angažmá společnosti ŠKODA AUTO na Tour de France pozitivně: „Letošní Tour znovu nabídla cyklistiku výjimečné kvality. Jsme velmi rádi, že jsme se mohli podílet na úspěchu této fantastické soutěže. Třetí největší sportovní událost světa nám opět dala skvělou příležitost k tomu, abychom mohli značku ŠKODA prezentovat široké veřejnosti po celém světě.“ Vedle vozů se společnost ŠKODA AUTO prezentovala také prostřednictvím velkoplošných reklamních nápisů na startu, v cíli i podél trati. Automobilka využila všechny komunikační kanály, včetně vlastního reklamního spotu a rozsáhlých aktivit na internetu a sociálních sítích. Díky tomu oslovila až 12 milionů fanoušků podél trati závodu a 1,7 miliard televizních diváků.
 
Prostřednictvím podpory Tour de France a dalších národních a mezinárodních cyklistických akcí zdůrazňuje česká automobilka své úzké sepětí s cyklistikou. „Výrobou jízdních kol našimi zakladateli, pány Laurinem a Klementem, se v roce 1895 začala psát úspěšná historie společnosti ŠKODA AUTO,“ dodává Eichhorn. Cyklistika je proto vedle ledního hokeje a motorsportu důležitým pilířem sponzorské strategie společnosti ŠKODA AUTO.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

nezávislost

Dobrý den, podle vás jsme nejsme politicky nezávislí, znamená to, že volby jsou u nás zbytečné? Taky tvrdíte, že je třeba, abysme byli nezávislí i ekonomicky a v zemědělství. Je to ale vůbec možné, když je naše ekonomika závislá na exportu a na německé ekonomice? A co se týče zemědělství, jak chcete...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Ekonomický význam cestovního ruchu v regionech v roce 2022 vzrostl

19:02 ČSÚ: Ekonomický význam cestovního ruchu v regionech v roce 2022 vzrostl

Po krizovém období pandemie covid-19 se v roce 2022 ekonomické výsledky cestovního ruchu ve všech kr…