ŠKODA: Modelová ofenzíva v Indii pokračuje

06.02.2014 9:00

Indická premiéra kompletně přepracovaných modelů značky ŠKODA na veletrhu New Delhi Motor Expo 2014.

ŠKODA: Modelová ofenzíva v Indii pokračuje
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

ŠKODA v Indii pokračuje ve své modelové ofenzívě. Na veletrhu New Delhi Motor Expo (5. až 11. února 2014) oslaví výrazně modernizované modely ŠKODA Superb a ŠKODA Yeti své premiéry na tomto subkontinentu. Oba modely vynikají novým designem, svěžím interiérem a vylepšenými technickými prvky. Superb bude na indický trh uveden v únoru, Yeti bude následovat ve druhém pololetí roku 2014.

„Indie je pro nás důležitým trhem. ŠKODA Superb a ŠKODA Yeti jsou důležitými pilíři našeho produktového portfolia. Nabídnou opět ‘kousek auta navíc’ a to za atraktivní ceny v rámci svých segmentů. Automobily značky ŠKODA tak dokonale splňují potřeby a přání indických zákazníků,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast Prodeje a marketingu.

ŠKODA Superb je vlajkovou lodí značky. Kompletně přepracovaný model střední třídy přesvědčí novým designovým jazykem značky ŠKODA. Příď a záď byly modifikovány, jasné linie a vyvážené proporce svědčí o precizním designu a maximální kvalitě; interiér nadchne novými volanty. Superb si současně zachovává všechny své dosavadní kvality, kterým tento model již deset let vděčí za své úspěchy v Indii: dostatek místa, maximální funkčnost, špičkový komfort, nejvyšší úroveň bezpečnosti, atraktivní poměr ceny a výkonu. Nabídka prostoru a komfort modelu Superb překračují běžnou úroveň střední třídy. Motory, s nimiž je Superb nabízen v Indii, tedy zážehový motor 1,8 TSI o výkonu 118 kW, stejně jako vznětový motor 2,0 TDI o výkonu 103 kW, přesvědčují svým výkonem a úsporností.

Po rozsáhlé modernizaci ve druhé polovině roku 2014 vstupuje na indický trh také ŠKODA Yeti. Kompaktní SUV přichází s novou přídí a zádí. Yeti, který bude nabízen v Indii, vychází z verze Yeti Outdoor. Jejím hlavním znakem bude výrazný vzhled terénního vozu. Vůz dostal specificky tvarovaný nárazník, otvory pro přístup vzduchu, ochranné ližiny, boční lišty a prahy z černě lakovaného plastu. Součástí sériové výbavy jsou i další komfortní a praktické prvky, jako například bixenonové světlomety s LED-světly pro denní svícení, 16palcová kola z lehkých slitin, tempomat, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, multifunkční volant, elektronická kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách a systém automatického bezklíčového odemykání a startování KESSY (Keyless-Entry-Start-and-Exit-SYstem). Zákazníky navíc zaujme mimořádně velkorysá nabídka prostoru a vynikající funkčnost tohoto kompaktního SUV. Jako pohonné jednotky jsou pro indickou verzi modelu Yeti v nabídce dva vznětové motory: 2,0 TDI/81 kW s pětistupňovou manuální převodovkou a 2,0 TDI/103 kW s manuální šestistupňovou převodovkou. Motor 2,0 TDI/81 kW se dodává ve vozech s pohonem přední nápravy, motor 2,0 TDI/103 je sériově dodáván s pohonem všech kol.

„Úspěch, nedávno nastartovaný novou generací modelu Octavia, ohlašuje novou éru značky ŠKODA v Indii. Nový designový jazyk byl dobře přijat a oceněn spotřebiteli. Nový Superb a Yeti chce dále posilovat pozici značky ŠKODA v prémiové kategorii v Indii,“ říká Sudhir Rao, předseda představenstva a generální ředitel ŠKODA Auto India. „Budeme se i nadále zaměřovat na poskytování skvělých produktů našim zákazníkům s co nejlepšími zážitky z jejich používání. Chceme také posílit poprodejní oblast s cílem vybudovat loajální zákaznickou základnu a upevnit vztahy se zákazníky v Indii,“ dodává Rao.

Zavedením těchto nových modelů chce ŠKODA pokračovat v úspěchu modelů Superb a Yeti na indickém trhu.

Superb byl na indický subkontinent uveden roku 2004, Yeti v roce 2010. Do konce roku 2013 dodala automobilka indickým zákazníkům více než 15.500 Superbů a více než 4.500 vozů Yeti. Oba modely se vyrábí v indickém závodě značky ŠKODA v Aurangabádu. Zde vyrábí značka také model Octavia. Nová Octavia měla svou prodejní premiéru na indickém trhu už na podzim 2013.

Mezinárodní produktová ofenzíva je jádrem rozsáhlé Růstové strategie společnosti ŠKODA. V příštích letech chce automobilka zvýšit své celosvětové prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů. V roce 2013 dodala ŠKODA svým zákazníkům na celém světě 920.800 vozů, což byl druhý nejlepší rok v historii automobilky.

Na indickém trhu je ŠKODA zastoupena od roku 2001, od té doby dodala indickým zákazníkům celkem 187.100 vozů. V roce 2013 prodala značka v Indii 22.600 vozů.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jak chcete z Bruselu zajistit naši potravinovou soběstačnost?

Podle mě je to klišé a nemůžeme být potravinově úplně soběstační, obzvlášť dnes, kdy je dost nevyzpytatelné počasí. A i kdybychom soběstační byly, nebude nás to stát mnohem více než potraviny z dovozu? Podpora českých potravin je sice hezká věc, ale zas né každý na to má rozpočet. Stačí se podívat n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj nabízí pomoc uchazečům, kteří se nedostali na žádnou ze zvolených škol

7:02 Královéhradecký kraj nabízí pomoc uchazečům, kteří se nedostali na žádnou ze zvolených škol

Stejně jako ve zbytku republiky se i v Královéhradeckém kraji dnes uchazeči dozvěděli výsledky své p…