„Cestující ocení zejména zrychlení dopravy v tomto úseku. Zatímco dosud zde byla maximální traťová rychlost 65–75 km/h, po provedení revitalizačních opatření ji bude možné na většině trati navýšit až na 100 km/h,“ prohlásil generální ředitel SŽDC Pavel Surý.
Součástí projektu je rekonstrukce železničního svršku a spodku, mostů a propustků, nástupišť v železničních stanicích a zastávkách, staničního a traťového zabezpečovacího zařízení a železničních přejezdů. Železniční stanice Ruda nad Moravou a Bohdíkov budou zapojeny do dálkového ovládání ze stanice Šumperk.
Stavba vychází z globálního cíle pro Prioritní osu 3, jímž je zlepšení železniční dopravy mimo transevropskou síť TEN-T. Tohoto cíle investor dosáhne prostřednictvím zvýšení dopravní dostupnosti.
Celkové investiční náklady projektu s názvem Revitalizace trati Bludov - Jeseník činí 993 690 156 Kč bez DPH. Projekt je v rámci Operačního programu Doprava spolufinancován Evropskou unií z Fondu soudržnosti, a to až do výše 779 897 058 Kč. Národní financování projektu zajišťuje Státní fond dopravní infrastruktury.
Název stavby ![]() Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. reklama
autor: Tisková zpráva Mgr. Aleš Dufek byl položen dotaz
EUNapsal jste to přesně, že se EU snaží být v ochraně životního prostředí lepší než zbytek světa. Já se ale ptám, k čemu to je? Hlavně když jak taky sám tvrdíte, je to na úkor nás všech, kdy na tu její politiku tvrdě doplácíme? Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky![]() 22:03 ÚZSVM vyřešil případ vlastníka, zesnulého v OsvětimiÚZSVM v Rychnově nad Kněžnou vrátill dědicům muže, zemřelého v polském koncentračním táboře Osvětim,…
reklama
reklama
|