Program Blending Call řeší odstranění úzkých míst na vybraných předdefinovaných úsecích železničních Core Network koridorů v České republice. Financování tohoto programu probíhá z prostředků Nástroje pro propojení Evropy (CEF), z úvěru od Evropské investiční banky (EIB) a ze státního rozpočtu.
„S ohledem na vytíženost úseku přistoupila SŽDC v zadání tendru k inovativním řešením, která přímo ovlivní délku výstavby. V rámci této zakázky nebude například jediným hodnotícím kritériem cena, ale i zkrácení doby výluky,“ uvedl generální ředitel SŽDC Jiří Svoboda. V rámci plánu organizace výstavby byl nastaven systém dvousměnného provozu se 14-ti hodinovou pracovní dobou, což umožnilo zkrátit celkovou dobu realizace tohoto projektu o zhruba 20 procent. Předpokládané celkové investiční náklady se pohybují ve výši 3,4 miliardy korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
ČEZ letos zprovoznil už 74 nových stanic, v síti jich je momentálně celkem 916. Výstavbu táhnou ultr…
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života