Sberbank chce být blízko klientům a spouští reklamní kampaň

05.08.2013 9:37 | Zprávy

Individuální přístup ke klientům a férové finanční produkty zdůrazňuje nová reklamní kampaň Sberbank CZ. Jejím cílem je začít budovat povědomí o nové silné značce na českém trhu.

Sberbank chce být blízko klientům a spouští reklamní kampaň
Foto: Sberbank
Popisek: Sberbank

Banka má za sebou velkou mezinárodní skupinu, zároveň chce vždy zůstat nablízku svým klientům a vycházet vstříc jejich specifickým potřebám. Kampaň potrvá 3 měsíce. Její hlavní motto zní: „Váš příběh. Vaše banka.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jan Farský byl položen dotaz

Půjdete do vlády, která nebudete chtít přijmout Euro?

V čem je pro nás obyčejné smrtelníky EURO ekonomicky výhodné? Je na tom třeba Slovensko, které ho má ekonomicky líp než bylo před jeho přijetím? Mě to teda nepřijde a nevím, co by mě jako pracujícímu člověku s podprůměrným platem, který má ale větší lidí v zemi, přineslo?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DIAMO: Trojanovice získají od státu pozemky za téměř čtvrt miliardy

7:14 DIAMO: Trojanovice získají od státu pozemky za téměř čtvrt miliardy

Stát převede na obec Trojanovice pozemky bývalého Dolu Frenštát za téměř 250 miliomů korun.