Ocenění Spokojený zákazník Sdružení českých spotřebitelů vyjadřuje, že podnikatel, který jej získal, poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele a že naplňuje nejen požadavky dané platnými obecně závaznými právními předpisy, ale že má při poskytování služeb či při uvádění výrobků na trh dostatečně srozumitelně deklarovánu jakost a spolehlivost těchto služeb či výrobků a také, že své služby poskytuje spotřebitelům na odpovídající odborné a profesionální úrovni.
Toto ocenění se uděluje na dva roky a jeho cílem je ukázat v různých oborech pozitivní přístup podnikatelů na místní úrovni k otázkám spojeným s kultivací trhu a prosadit i vnímání ochrany spotřebitele jako nedílné součásti regionální politiky a aktivit spadajících do působnosti regionální a místní samosprávy, neboť důvěra a spokojenost spotřebitelů na místní úrovni by měla být vnímána v mnohem větší míře i jako jeden z nástrojů ke zvýšení úrovně hospodářské a sociální soudržnosti v daném regionu a kraji.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva