Sdružení českých spotřebitelů: Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje

13.11.2017 15:30 | Zprávy

Dne 9. listopadu 2017 byly v 10:00 hod. slavnostně vyhlášeny výsledky a deseti podnikatelům předáno ocenění Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje 2017. Ocenění firmy převzaly z rukou hejtmana Královéhradeckého kraje pana PhDr. Jiřího Štěpána, PhD. Jejich seznam je uveden v příloze této tiskové zprávy.

Sdružení českých spotřebitelů: Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje
Foto: konzument.cz
Popisek: Sdružení českých spotřebitelů - logo

Ocenění Spokojený zákazník Sdružení českých spotřebitelů vyjadřuje, že podnikatel, který jej získal, poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele a že naplňuje nejen požadavky dané platnými obecně závaznými právními předpisy, ale že má při poskytování služeb či při uvádění výrobků na trh dostatečně srozumitelně deklarovánu jakost a spolehlivost těchto služeb či výrobků a také, že své služby poskytuje spotřebitelům na odpovídající odborné a profesionální úrovni.

Toto ocenění se uděluje na dva roky a jeho cílem je ukázat v různých oborech pozitivní přístup podnikatelů na místní úrovni k otázkám spojeným s kultivací trhu a prosadit i vnímání ochrany spotřebitele jako nedílné součásti regionální politiky a aktivit spadajících do působnosti regionální a místní samosprávy, neboť důvěra a spokojenost spotřebitelů na místní úrovni by měla být vnímána v mnohem větší míře i jako jeden z nástrojů ke zvýšení úrovně hospodářské a sociální soudržnosti v daném regionu a kraji.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Pavel Fischer byl položen dotaz

Sankce proti Rusku

Vy opravdu vidíte v sankcích nějaký přínos proto, aby Putin válku ukončil? Já upřímně nevidím žádný. Určitě lepší něco než nic, ale myslíte, že sankce válku ukončí? Kdyby tomu tak bylo, už by přeci skončila nebo ne? A co přesně myslíte těmi bezpečnostními zárukami, které bychom měli poskytnout Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HZS ČR: Tísňová linka 112 bude od 1. 1. 2026 přijímat hlášení i z eCall nové generace

19:28 HZS ČR: Tísňová linka 112 bude od 1. 1. 2026 přijímat hlášení i z eCall nové generace

Telefonní centrum tísňového volání 112 je připravené od 1. ledna 2026 přijímat hlášení nejen ze stáv…