Cenu, která celosvětově vyzdvihuje nejlepší národní značky, propůjčuje komise Brand Council – ta byla pro tento rok v České republice složená ze 14 nezávislých odborníků. Značky jsou nominovány výhradně na základě odborných kriterií, přičemž společnosti o toto uznání nemohou zažádat.
„Na ocenění Superbrands Award jsme patřičně hrdí," řekl Mikael Matts, výkonný ředitel divize Skanska Reality. „Domnívám se, že je důležité chápat, že značka není jen logo, ale komplex hodnot, na kterých musí být postaven celý business a také to, že žádoucího vnímání značky je možné dosáhnout jedině tím, že společnost „walk the talk”, dělá to, co říká, tedy svou každodenní činností naplňuje dané sliby." doplnil závěrem.
Skanska Reality, švédký developer se zeleným srdcem
Za 16 let na místním trhu Skanska Reality vybudovala již 6 600 nových domovů. Ve všech rodinných a bytových domech, které dokončila, žije přibližně stejně lidí jako ve městě Jičín, tedy cca 16 000. V Čechách patří dlouhodobě mezi leadry trhu. Na základě znalostí svých zákazníků efektivně vyvíjí a staví moderní domovy a sousedství pro lidi, kteří plánují svou budoucnost a hledají bezpečnou volbu. Jako jeden z prvních velkých developerů začala nabízet nemovitosti v pasivním a nízkoenergetickém standardu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva